keskiviikko 25. tammikuuta 2012

kuntoiluasiaa

Tosiaan tuon tyttöjenillan takia kuntoiluvapaita päiviä tuli peräkkäin neljä kappaletta ja sen kyllä huomasi, kun eilen taas pitkästä aikaa treenasi. Piti oikein pinnistää, että jaksoi, tai oikeastaan viitsi tehdä liikkeet oikein ja kunnolla. Treenin aikana sitä rupesi miettimään että miksi mä oikein rääkkään itseäni ja treenin jälkeenkin olo oli hiukan heikko. Silti tuli kuitenkin hyväkin olo sen vuoksi kun oli taas jaksanut tunnin tehdä jotain hyödyllistä oman kropan suhteen.


Crosstrainerin vastus on nyt viimeisessä etapissa, mikä on sinänsä aika harmi, koska nyt jos haluaa enemmän tehoa lämmittelyyn, niin on yksinkertaisesti joko pidennettävä lämmittelyaikaa tai nostettava tehoa. Mun tapauksessa meinaan nostaa tehoa, koska olen nyt jo crossin päällä sen 20 minuuttia ja yksinkertaisesti mulla ei vain ole kärsivällisyyttä käyttää siihen pidempää aikaa. Lisäksi olen jostain joskus lukenut, että itse treenin teho laskee (tai jotain) jos lämmittelee kauemmin kuin 20 minuuttia?
En ole tainnut täällä ennen mainita, mutta treenin jälkeen juon aina Dietmixin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti