keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

yöt 12 ja 13

yö 12

Klo 21.15 Oliver on untenmailla
Klo: 4.40: Asennon korjaus ja tutti
klo: 6.05 tutti
Klo:6.35 ihmeellistä lohdutonta itkua
Klo: 7.15 lopulta nostan Oliverin syömään kun itku ei lakkaa. Taisi pojalla olla vain nälkä

yö 13

Klo:21.15 Oliver nukkuu
Klo: 22.00 tutti
Klo: 1.30 tutti
Klo: 6.20 tutti ja asennon korjaus
Klo: 7.50 herätys


Oliver on ilmeisesti ottanut nyt jonkun kasvuspurtin. Jätkä nimittäin syö jo aikamoiset määrät soseita. Eilenkin sain kaksi kertaa täyttää lautasen uudelleen kun arvion määrän väärin. No mutta hyvä vaan että ruoka maittaa :) toki välillä on sellasiakin päiviä kun mössöt lentelee ympäri seiniä ja kattoja mutta pääsääntöisesti kuitenkin maistuu. Sormiruokailuakin harrastetaan päivittäin välipalan yhteydessä. Ollaan kokeiltu kuivattua ruisleipää, maissinaksuja, riisikakkuja ja eilen ensimmäistä kertaa tuoretta päärynää. Hirvee vahtaaminen vaan koko ajan kuin maissinaksuja lukuun ottamatta noista kaikista irtoaa aika isoja palasia, joita sitten saa olla koko ajan kaivamassa pois jäpikän suusta. Kokeilin antaa ihan minimaalisen pieniä päärynänmurusia Oliverin suuhun mutta nekin aiheutti oksennusrefleksin. Päärynä tuntui kuitenkin muuten maistuvan ja muutenkin Oliver tykkää kun saa itse mutustella jotain.

Lauantaina on taas se aika kun mä häädän noi miehet mummulaan yökylään ja tytöt kokoontuu tänne pitämään hauskaa. Mennään taas samalla kaavalla, eli Amarilloon syömään ja siitä jatkoille, luultavasti taas vaan siihen Bepopin puolelle. Oli kyllä niin kivaa viime kerralla ja eiköhän iloa riitä tälläkin kertaa kun on hyvä poppoo.
Ulos kun pääsee niin harvoin syömään niin mä varmaan vedän taas saman annoksen kuin aina Amarillossa :D eli sen Chicken pocketin mikä on ihan parhautta. Harmittaa vaan kun ei koskaan jaksa jälkkäriä enää ton annoksen jälkeen, mutta eiköhän ne ihanat pirtelödrinkit illan mittaan korvaa puuttuvan jälkkärin. Tulee kyllä niin kaloripitonen viikonloppu että ihan hävettää :D suunniteltiin tyttöjen kanssa että tehdään muutamat pirtelödrinkit täällä meillä alotellessa, sit käydään siellä syömässä ja pirtelödrinkkien voimin taidetaan vielä yölläkin mennä. Aamulla mua odottaa sitten ihana ranskalaisin höystetty pitsa :D ai huhhuh! On se hyvä että oon innostunut tosta kuntoilupuolesta.  Tais muuten tulla nyt selväks että mä oon vannoutunut maitopohjasten drinksujen ystävä :P.

Mä oon nyt tuskaillut taas sen ikuisuusongelman kanssa. Nimittäin mitä ihmettä mä laitan sit päälleni. Kaikista mieluiten haluisin laittaa sen saman topin kuin viimeksikin (tämä), mutta en nyt ehkä kuitenkaan kehtaa laittaa samaa taas :D multa löytyy kyllä noita vähän juhlavampia rättejä ihan hyvän kokoinen kasa, mut en vaan osaa päättää. Pitää varmaan lyödä vielä kertaalleen ne kaikki vuorotellen päälle ja laittaa vaikka Tomppa päättämään mun puolesta :D niin mä aina teen jos en ite millään osaa päättää. Voisin muuten tehdä ihan jonkun postauksenkin joskus noista mun vähän paremmista vaatteista.

7 kommenttia:

  1. Sä se ehit bilettää ja mulla vapaailtoja tähän mennessä pyöreet 0 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oma vikas kun et ottanu meidän lastenhoito/kuskaustarjousta vastaan ;) voimassa toki edelleen. Ei ne vapaaillat suunnittelematta tuu eteen. Ei tää mullekaan oo ku vast toka kerta

      Poista
  2. Hurjan paljon ootkin bilettänyt, hah. :D

    Ja täällä suunnassa on kans aina toi sama ongelma, että mitä päälle.. vaatteet vaihtuu kymmeneen kertaan ja sit päädyn kuitenkin aina niihin, mitä kokeilin ekana. :D

    Meillä on sormiruokana kokeiltu vasta maissinaksuja, porkkanaa ja banaania, mut mä kans jännitän jotenkin niiden antamista, vaikka koko ajan vahdinkin kun Viola niitä mussuttaa.. sen takia en oo päivittäin niitä antanutkaan, hyvä minä. :D Pitäis kokeilla noita riisikakkuja muutes. Leipää meillä ei syödä ollenkaan, niin en oo viitsiny vaan Violalle ostaa pussillista ruisleipää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainii ollaanhan meilläki tota porkkanaa annettu :D unohin kokonaa, tosin ne yleensä lentää aina vaa lattialle :D mites se banaani on menny alas Violalla? Pureeko liian isoja palasia? Ja siinä oiski Violalla mussutettavaa kun koko leipäpussin sais itselleen :D

      Joo luultavasti mulla menee vaa hermot ja vedän sit ne samat vaatteet päälle ku viimekski :D hiuksetki pitäs taas värjätä kun nää nykyset on nii kulahtaneet. On vaa just sen tuntuset et seuraavalla värjäyskerralla tippuvat kokonaan pois :D vähän on tullu laiminlyötyä tjn.

      Poista
  3. Hah:D Banaania Viola vaan mussuttaa, menee vähän samannäkösenä mössönä alas kun mitä maissinaksut. :)

    Helpoimmalla varmasti pääset kun teet niin. :D Voi ei, kuulostaa pahalta... mullakin oli tukka vielä hirveessä kunnossa sen elokuisen värinpoiston jäljiltä, niin leikattiin suoraan about 20cm pois niitä hamppulatvoja ennen ku kävin taas siinä hiustensuoristuksessa. Onneks on pidennykset keksitty niin ei tarvii olla lyhyellä tukalla, en kyllä osais elää enää ilman näitä!:D Mä en oo sen elokuun jälkeen värjänny tukkaa ni nyt on melkein koko pää jo omaa väriä, ja kerranki hiukset hyvässä kunnossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sulla on kyllä niin nätti oma hiusten väri että ei yhtään haittaa :)

      Poista