lauantai 17. maaliskuuta 2012

yö nro 9 ja ostoksia

Klo: 21.30 Oliver nukkuu
Klo: 23.55: Tutti
Klo: 3.20 tutti ja asennon korjausta
Klo: 6.30 Oliver haluaisi jo herätä, höpöttelee sängyssä mutta en reagoi siihen
Klo: 7.00 höpötys jatkuu
Klo: 8.10 otan hänet pois sängystä

Vähän jäi hämärän peittoon että kuinka kauan poitsu oikeasti oli tuossa aamusta hereillä kun itse torkahdin uudelleen. Luulen kyllä vähän että hänkin simahti ainakin hetkeksi.

Olin unohtanut esitellä muutaman ostoksen mitkä huusin Huuto.netistä. Kyllä sieltä siis välillä löytää ihan laatukamaakin ;)


Jumppahousut. Nää näkykin jo tossa yhessä aiemmassa postauksessa. Tähän saakka olin omistanut vaan yhet jumppapökät joten nää tuli kyllä tarpeeseen :D


Paljettitoppi/mekko.


Tällanen näky mua oottaa aina joka aamu :D Mä en tajuu mitä se oikein unissaan tekee kun on aina aamusin noin vinkkelissä.

Ja nyt kyllä pakko hehkuttaa kun mulla on niiin paras mies! Tossa salin jälkeen kun odottelin bussia niin käväsin muuten vaan Seppälässä vaikka ei ollut tarkoitus sen kummemmin mitään ostella. Siellä oli tosi halvalla ihan perustoppeja ja siinä hetken aikaa arvoin että ostanko vai jätänkö kauppaan. Aikaa päättämiseen oli vain noin 2 minuuttia ni päätin sitten jättää ostamatta. Kotiin kun pääsin niin vähän harmissani Tompalle siinä valittelin kun ois kuitenkin pitäny ostaa ne. No Tomppahan sitten päätti että ensin syödään ja sitten käydään kipin kapin hakemassa mulle ne. Hiiitsi! Kai se ittekki on sitten sitä mieltä että mun vaatekaappi kaipais vähän päivitystä :D

Tällasta sieltä siis tuli mukaan

5,95 €  kipale

Ois tehny mieli kävästä pitkätä aikaa muutamassa muussakin vaateputiikissa mutta kaikki muut oli jo kiinni :( no säästyipähän rahaa.

Tänään (siis tänään ?! ) ilmestyi myös postiluukusta tällaiset


Anteeksi huonot kuvat. Siis vielä yhdet jumppapökät Huutiksesta. Tilasin myös tänään kahdet urheilurintsikat, ne sentäs uutena :D

Tänään pyöräytin kanasoseen valmiiksi ja pakastin. Huomenna ois tarkoitus tehdä sama jääkaapissa odottaville possufileille. Onneksi toi soseiden kanssa plärääminen on noin helppoa. enkus vaan pilkkoo, keittää, muussaa ja pakastaa ja sen on siinä! Sitä saa sen verran ison satsin tehtyä kerralla, että ei tartte samaa sorttia ihan heti pyöräyttää uudelleen. Kala-, hedelmä- ja marjasoseet ostan kaupasta, mutta muut meinaan loppuun saakka tehdä itse.

  Projektina olis myös vähän järjestellä noita kovalevyn kuvakansioita vähän järkevämmiks. Sain tässä yks päivä vihdoin ja viimein aikaseks tyhjentää kaikki kännykän kuvat koneelle ja nyt ne pitäs vielä järjestellä Oliverin ikäkuukausittain. Miks niitä kuvia ei vain vois tasasin väliajoin tyhjentää koneelle ja ennen kaikkea oikeille paikoille ?! Noin kerran vuodessa sitä tekee sitten sen ison duunin kun järjestelee kaikki kuvat kansioittain ja jossain vaiheessa siellä on taas kuvia ihan sikin sokin. Yks ikuisuusprojekti on myös tuo kuvien teettäminen. Yhden albumillisen kuvia Olen jo teettänyt Oliverista ja sitten kun eka vuosi on pulkassa niin pitäisi ihan tilata kuvakirja pojun ekasta vuodesta, mutta mä oon kyllä en verran perinteinen ihminen että haluan ihan paperikuviakin albumikaupalla :D

Kuvasin mun herkkuiltapalan (eli Toastkoneessa käytetty munaleipä + kaakao) mut tuli kyllä nii rumia kuvia etten niitä tänne kehtaa ladata :D Joo eipä mulla muuta

5 kommenttia:

  1. Kiva kuulla, että teillä on hyvään suuntaan mennyt toi unikoulu! :) Mä oon ollut vähän laiska kirjottelee nyt...kiirettä pitänyt. :P Kyllä kohta taas. On muuten tosi kiva toi sun mekko ja aika seksikäs! ;D niin ja muuten mulla on lähes samanlainen, mutta sellasilla ketju-olkaimilla. Sopii tollaselle solakalle hyvin..pidin kerran sitä jo, mutta paras ois vielä saada itteä vähä parempaan kuntoon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ah ihanaa kun saa taas vähän nukkua :D viime yönä Oliver nukku 7,5 tuntia putkeen :) mä tykkään kyl kans tosta topista. Ihan kotitopiks ostin vaikka näin luonnossa se nyt onkin vähän juhlavampi kuin mitä mä kuvittelin

      Poista
    2. kiva, kun sait mnukkua! :) heh...mä ostin biletystopiks, mutta tuntuu, et vaatii aika paljon itsevatmuutta pitää tota ylipänsä. :) Se mun on aika tyköistuva...korostaa etumusta ja kimaltaa tosiaan. :D hehe...mut eiköhän tässä itsevarmuus kasva, kun saa kroppaa kuntoon. ;)

      Poista
    3. No sun tapauksessa on vaa hyvä kun korostaa etumusta ;D ja kyllä sun kropalla kehtaa sitä varmasti pitää :)

      Poista
    4. mut toki ainahan sitä tulee ittelle parempi ja itsevarmempi fiilis mitä tiukemmaks sitä kroppaa saa :)

      Poista