keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Kotona taas

Eilen kotiuduttiin mummulasta. Mieli ois tehnyt jäädä vielä toiseksikin yöksi mutta kotona on vaan niin paljon parempi nukkua, meidän kaikkien kolmen  mielestä. En myöskään halunnut toista vapaapäivää peräkkäin kuntoilusta, tuolla kun kuntoilumahdollisuudet hiukka huonommat kuin kotona. Se vaan on niin mukavaa vaihtelua olla tuolla, varsinkin kun on päivällä seuraa. Aivopesin äidin katsomaan täydellisiä naisia ja sehän hurahti niihin ihan täysin :D Oliverilla tuppaa vain menemään kyläillessä rytmi vähän sekaisin kun käy hiukka ylikierroksilla. Niin se sitten olikin eilen illalla kotiin päästessä ihan rättiväsynyt ja kiukkuinen.

 tyynynsyöntiä
 vauhdikasta menoa

 Oliverilla ilmeisesti pukkaa uutta hammasta, kun kiinteä ruoka ei meinaa mennä enää alas, maitoa vain haluaisi juoda. Olen sitten vaan antanut enempi maitoa ja jämäruoat iskenyt koirien eteen.



mun höpöt <3

Mun sanainen arkku ei nyt tänään jostain syystä aukea :D ajatukset lähinnä tuolla kuntoilun puolella ja ne jutut taas kuuluu tonne toiseen blogiin. Meinasin muuten tänkin tekstin kirjoittaa vahingossa sinne :D Oon kyllä varma että joku päivä mä vielä oikeesti vahingossa kirjotan väärään blogiin väärän tekstin.

1 kommentti: