torstai 15. maaliskuuta 2012

UNIKOULU: yö nro 7

Nyt on unikoulua takana yksi viikko ja olen kyllä tyytyväinen tähän mihin ollaan tässä ajassa päästy. Toki tavoitteena on ne täyin rikkoutumattomat yöt ja vaikka niihin onkin vielä matkaa niin kyllä me vielä niihin päästään (viimeistään sit kun poitsu on teini-iässä :D)

Kirjaan vielä ainakin seuraavan viikon yöt ylös ja sen jälkeen vähän oman fiiliksen mukaan kertoilen silloin tällöin yökuulumiset.

Tältä näytti viime yö:

Klo: 21: Velli meni melkein kokonaan
Klo: 21.30 Oliver nukkuu
Klo: 4.00 Pientä kitinää, tuttia muutaman kerran suuhun niin hän nukahtaa
Klo: 5.50 Tutti
Klo: 6.35 tutti
Klo: 7.00 tutti
Klo 8.00: Ukkeli höpisee ja sätkii iloisena sängyssä poikittain

Pisin pätkä oli siis 6.5 tuntia.

 Oon hengaillu koko päivän noissa uusissa jumppahousuissa kun ne nyt vaan on nii kivat. Ja kylhän mä nyt tänää vähän jumppailinki.


Multa putos toissa päivänä porkkanankanta lattialle ja siitä saakka se on ollu Roopen kallein aarre :D no ei siinä on se joskus pölliny teepusseja roskiksesta syödäkseen niitä ynnä muuta yhtä fiksua.

mä sen sijaan oon syöny koko viikon ihan sikahyvää Tompan tekemää koiranruokaa risottoa. Kuva ei vain nyt oikein imartele :D mä oon huono näissä ruokakuvissa. Taas pitäs keksii mitä haluttais viikonloppuna syödä ja mä oon maailman huonoin keksimään, kun kaikista mieluiten söisin aina vaa jotai ranskalaisia :D Tompaltaki saa kysyttäessä vastaukseks vaan että "no ruokaa" :D

Oliverin aamupörrö ennen harjausta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti