keskiviikko 17. lokakuuta 2012

pientä hienosäätöä ja joulun odotusta, eiku..

Perinteisen aamusiivoilun lomassa tuli hinku alkaa hiukan päivittämään tätä kämpän sisustusta. Meillä olisi tarkoitus alkaa yksi kerrallaan vaihtamaan ihan huonekalujakin uusiin, tosin siihen menee vielä aikaa, koska rahatilanne ei tällä hetkellä ihan niin paljoa suosi. Tekstiileillä ja kynttilöillä on kuitenkin maailman helpointa vaihtaa vähän kodin ilmettä ja sävymaailmaa. Tässä vähän ennen ja jälkeen kuvia:

Eteinen

Ennen




Jälkeen



Keittiö

Ennen


Jälkeen



Olkkari

Ennen



Jälkeen



Tosiaan pieniä muutoksia vain. Häkkivarastossa ois yksi taulu, jota ajattelin kokeilla tohon eteisen taulun tilalle. Himoitsen myös Honkkarissa näkemiäni kynttiläkulhoja, joita meinaan käydä ainakin yhden nappaamassa tohon eteisen lipaston päälle. Anteeksi nämä suttuiset kuvat. Vaikka meillä on nykyään käytössä vähän laadukkaampi kamera, niin ei se ole mulle osaamista tuonut yhtään lisää :D

Mä en vaan ymmärrä! Mulla on jo hirvee hinku päästä laittamaan kaikkia joulujuttuja tänne :O Ja järjestämään pikkujouluja ja kuuntelemaan joululauluja ja ja.....Viime jouluna piti oikein hakemalla hakea sitä joulufiilistä. Nyt mä en meinaa pysyä pöksyissäni kun ois niin ihana jo ruveta fiilistelemään kaikkia joulujuttuja. Viime jouluna kukaan ei järjestänyt pikkujoulujakaan, joten mä olen vähän ajatellut, josko tänä vuonna sitten mä järjestäisin jonkinmoiset. Haluaisin vain kovasti, että Tomppakin pääsisi niihin osallistumaan, mutta mun mielestä Oliver on edelleen liian pieni yökylään. Tomppa taas on sitä mieltä, että hyvin voisi jo antaa isovanhemmille yön yli hoitoon. Toisaalta, yksi vaihtoehto tietysti olisi, että Oliver menisi illaksi ja yöksi vaikkapa mun porukoille, me juhlittais ne pikkujoulut ja siirryttäis joskus puolen yön jälkeen itse myös sinne mummulaan. Tämä tietysti tarkoittaisi sitä että toinen pysyisi ajokuntoisena, mutta se nyt ei olisi mikään ongelma. Pitääpä ruveta suunnittelemaan.

Löytyykö muita aikaisia jouluintoilijoita? Kuuluuko teidän joulunodotukseen pikkujoulujen vietto ja jos kuuluu, niin mitä kemut pitää sisällään?

4 kommenttia:

  1. mä ootan vaan halloweenii ja niit juhlii :D sit ku halloween on menny nii sit varmaa tulee iha joulufiilis:) ja joo pitäkää pikkujoulut:)

    VastaaPoista
  2. Jo pelkillä tekstiileillä saa yllättävän paljon muutosta aikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Ja se on niin ihanan vaivatonta. Senkus vaihtaa muutamat tyynynpäälliset ja pöytäliinat niin saa jo huoneen ihan erinäköiseksi :)

      Poista