maanantai 1. lokakuuta 2012

i`m back!

Täällä taas pitkästä aikaa! Tai no tosiasiahan on se, että mä kyllä vierailen bloggerissa monta kertaa päivässä, mutta vain lukemassa muiden blogeja. Hirvee ikävä on ollut tätä kirjoittamista, mutta samalla oon nauttinut täysin rinnoin (näin imettäneenä naisena toi ilmaus on jokseenkin huvittava) tästä ylimääräisestä ajasta, jonka bloggaustauko on mulle suonut. Mutta koska blogien lukemisen lisäksi myös blogin kirjoittamisesta tuli mulle tärkeä harrastus, niin pyrin edes silloin tällöin tänne jotain kirjoittelemaan. Mutta! pidemmittä höpinöittä niihin kuulumisiin.

Emme suinkaan ole enää mökillä, vaikka viime postaus onkin sieltä käsin kirjoitettu :D Kesään tosin mahtui toinenkin muutaman päivän pituinen mökkireissu, mikä jäikin kesän viimeiseksi surkeiden mökkisäiden vuoksi.  Paluu todelliseen arkeen siis koitti ja tosiaan nykyään olen kahden taaperon onnellinen äiskä, ainakin näin päivisin. Meillä vipeltää siis Oliverin lisäksi siskoni pieni poika. Sisko lähti takaisin opintielle ja koska mulla ei vielä ollut aikomusta palata työelämään, tuli siis tämä Oliverin serkku mulle hoitoon. Musta tuli siis hoitotäti :) Siitä, miten meidän päivät sujuvat, kirjoitan ihan oman postauksen. Myöskin Oliverista kirjoitan erillisen postauksen, kunhan kerkiän.

Loppuun vielä muutama kuva kuluneilta kuukausilta sekalaisessa järjestyksessä!













11 kommenttia:

  1. Tanja mun blogi löytyy täältä http://hallitustihilliton.blogspot.se :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jjei! :) piti alkaa feississä just hiillostaan et saisin osotteen :D käyn tänään laittaan itseni ajantasalle

      Poista
  2. Tulee iha ikävä kesää ku kattoo noita mökkikuvia! :)

    VastaaPoista
  3. Uusia postauksia odotellessa ja kiva että päätit taas aloittaa tämän harrastuksen!<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii! Nyt mä pääsen taas sun blogiin kiinni. Häpeäkseni myönnän että tipahdin kyydistä kun vaihdoit blogin osoitteen, taisi tulla katkos blogien lukemiseen niihin aikoihin, kun en tajunnut heti liittyä uudestaan lukijaksi :D

      Poista
    2. Kiva kuitenkin että pääsit taas juttuihin mukaan näinkin pitkän tauon jälkeen :) Kävin joka viikko pälyilemässä et joko oot kirjoitellut :D

      Poista
    3. Kiva että pääsit taas juttuihin mukaan! Kävin joka viikko pälyilemässä että joko postailet :D

      Poista
    4. Voi ei :D ja mä en oo laiskuuttani saanu aikaseks kirjottaa. Nyt mä oon ihan täpinöissäni taas täst hommasta. Mies ei niinkään ollut ilahtunut :D

      Poista
  4. Täällä kans yks lukija joka on käyny varmaan viikottain tsekkaa onko mitään uutta ilmaantunu :) ja kiva yllätys ootti tänään :D

    VastaaPoista