maanantai 22. lokakuuta 2012

L'Oréal Nude Magique

Kävin siis ostamassa kyseisen BB-voiteen. Pitkään pähkäilin, kumpi sävy sopisi mulle paremmin medium vai light. Joillekin tuo medium oli osottaitunut liian tummaksi, vaikka tuote lupaakin sulautua ihon omaan sävyyn. Mulla tosin on mustat hiukset, joten vaikka voide vähän tummentaisikin ihon sävyä, se tuskin olisi oikeasti häiritsevän näköistä. Light-sävy saattaisi taas tehdä musta kalpean näköisen ja se on mun mielestä hölmömmän näköistä kuin liian tumma sävy.  Päätin siis ottaa riskin ja nappasin Medium-sävyisen voiteen. Olin kerinnyt unohtaa, että muutamia päiviä aikaisemmin tein Huuto.netissä tarjouksen light-sävyisestä lorealin bb-voiteesta :D no nyt näitä löytyy siis kumpaakin eri sävyä.

Tässä vähän plussia ja miinuksia:

+ tasoittaa ihoa huomattavasti
+ riittoisaa
+ helppokäyttöinen

- aika kallis hinta
- iho tuntuu levityksen jälkeen tahmealta ja pakkelimaiselta

Voide yllätti mut positiivisesti ja tästä kyllä tulee yks mun luottotuotteista, ainakin arkikäyttöön.. Medium ei näytä ainakaan omaan silmään liian tummalta, eikä light tee liian kalpeata lookia.

Naama naturalina


Medium


Light


Jos totta puhutaan niin kun kuvia katsoo, ei mitään eroa edes huomaa noissa värisävyissä. Arkikäytössä käytän voiteita pohjustusvoiteen päällä, mutta ihmisten ilmoille lähtiessä laitan vielä hiukan pietevoidetta ja aurinkopuuteria. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti