torstai 4. lokakuuta 2012

mökkihöperö vai intohimoinen shoppailija?

Suurkiitos vielä kaikille edelliseen postaukseen vastanneille! Niiden perusteella mun valintani tulee luultavasti olemaan Loreal.



Oonkohan mä vähän höperöitynyt, kun yksi viikon kohokohdista on ehdottomasti viikonloppua edeltävä ruokakauppareissu! :D Mun mielestä on ihanaa päästä kiertelemään hyllyjä ja valitsemaan viikonlopuksi vähän parempaa leipää ja epäterveellisempää ruokaa. Mä oon kyllä aina tykännyt käydä ruokakaupassa, mutta nykyään vielä enemmän, kun sitä viettää niin paljon enemmän aikaa vaan kotona. Nykyään mikä tahansa reissu kodin ulkopuolelle on kivaa vaihtelua.



Musta on tullut myös ihan vakioasiakas tonne naapurissa olevan ostarin uudelle kirpparille. Oon roudannut ihan järjettömän kokoisen kasan vaatteita ITSELLENI sieltä. Silloin, kun se kirppari siihen ilmestyi niin olin aika varma että se ihan pursuaisi lasten vaatteita, koska täällä on niin paljon lapsiperheitä. Kyllä sieltä Oliverille muutamat housut, paidat ja jopa parit haalaritkin löytyi, mutta kyllä mä nyt vähän isompaan valikoimaan olin varautunut. Tasasin väliajoin käyn aina katsastamassa paikan, josko olisi vaatevalikoima vaihtunut.

Reilun viikon päästä on taas Porvoon suuren lastentarvikekirppiksen vuoro ja tänä syksynä sieltä löytyy myös meidän isimies myyjien joukosta. Itsehän siis shoppailen siellä minkä kerkiän :D Oliver menee mahdollisesti mummilaan hoitoon siksi aikaa. Kirppari nimittäin osuu juuri näppärästi herran lounas-, ja päikkäriajankohtaan, eli huonoimpaan  mahdolliseen aikaan. Oliverin kannalta on siis parempi, että hän ei kirpparimeininkiin osallistu.



Tompan piti lähteä kaveriporukalla viettämään poikien mökkiviikonloppua, mutta porukan sisäisten kähinöiden vuoksi viettääkin koko viikonlopun kotona. Pidetään parin mun tyttökaverin kanssa kauhuleffailta, eli Tompan poikien rähinämökkireissu vaihtuikin tyttöjen leffailtaan ;D. Alunperin piti vaan yhen kaverin tulla nopeesti käväseen viikonlopun aikana ja ehkä samalla oltais vilkaistu se leffa. Päätin sit kutsua toisenkin kaverin, kun oli senkin kanssa ollut puhetta kyseisen leffan katsomisesta. No kolmas kaveri sitten kuuli että ollaan porukalla katsomassa leffaa täällä niin yhtäkkiä meillä onkin nyt koossa ihan oikea leffailta syömisineen päivineen :D

Valitettavasti viikonloppu ei tule olemaan pelkkää rentoutumista leffan parissa, vaan mua odottaa loppujen myytävien vaatteiden pesu ja silitys, sekä kaikkien myytävien vaatteiden ja tavaroiden hinnoittelu. Arvatkaa vaan kuinka innokas mä oon tota operaatiota kohtaan....

2 kommenttia:

  1. Onpas kiva asukokonaisuus! :) Noi kukat tossa paidassa on ihanat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kirpparilta löydetty muutamalla kymmenellä sentillä :) tohon naapuriin tuli kesän aikana kirppis ja mä oon roudannu ihan järkyttävän määrän vaatteita sieltä ITSELLENI :D vaikka yleensä on aika vaikeaa löytää itelleen vaatteita täältä Porvoon kirppareilta

      Poista