maanantai 15. lokakuuta 2012

jännitystä ja kirppistelyä

Lauantai oli tarkoitus pyhittää ihan vain myytävien tavaroiden lajitteluun ja syynäämiseen, mutta asiathan ei aina mene niinkuin suunnittelisi. Hommat saatiin kyllä tehtyä, tosin viimeset tavarat laitoin kasaan vasta kasin aikoihin illalla. Saatiin nimittäin kutsu urheiluhallille kannustamaan veljeäni Taekwondokisojen merkeissä. Huisi kun se oli jännää! Ihan liian jännää mulle :D mut ai hitsi kun ne pienimmät kisaajat oli niin ihania ja söpöjä siellä potkiessaan ja hutkiessaan toisiaan :D Niin ja siis tietämättömille tiedoksi että mun veli on jo 17-vuotias, eli toi kisa oli ihan kaikenikäisille lajin harrastajille (vaikka niin noi kisat taitaa aina olla?)



Heräiltiin aamulla vasta joskus kahdeksan jälkeen ja ottelut alkoi jo klo ysistä eteenpäin. Tuli siis vähän kiire aamutoimissa ja rattaatkin jäi siinä tohinassa kotiin. Vaihdeltiin siis syliä tasasin väliajoin, että jaksettiin pidellä Oliveria koko sen parituntisen ajan mitä oltiin katsomossa.



 Tasaisen ja kiivaan matsin tuloksena tuli pronssi.


Mua rupee tosi herkästi huimaamaan muutenkin, mutta tuolla salin reunalla seisoskellessa oli koko ajan jotenkin heikko happi. Syy sitten selvisikin, kun illemmalla mittailin lämpöä. Ei mulla mitään kuumetta ollut, mutta aika heikko olo ja pää ihan juntturassa. Ilta menikin sohvalla koomaillen ja leffan osaa toimitti tällä kertaa Klik.


Parannuskeinoksi kokeilin tiskivettä.

Sunnuntai oli se päivä, jota olin koko syksyn venaillut, eli Porvoon Suuri Lastentarvikekirppis! Tomppahan oli siis tänä syksynä tuolla myymässä ja mä taas shoppailin hikihatussa (ja kipeänoloisena) tavaraa minkä kerkisin. Voittoa tuli hiukan, mutta kyllä mä yllätyin kovasti siitä, kuinka vähän sitä tavaraa meni! Mitä mä kattelin niitä muita pöytiä, niin jotkut myi tosi kulahtaneitakin vaatteita kovaan hintaan, kun taas meidän myytävät vaatteet oli kaikki hyvässä kunnossa ja tosi halpoja! 























Tällaista sieltä tuli mukaan. Mulla oli kirjoitettuna pitkä ostoslista, mikä sitten kaikessa tohinassa jäikin kotiin :D mutta ulkomuistista osasin tsuumailla niitä hakemiani juttuja. Toi jokasyksyinen ja -keväinen lastentarvikekirppis on niin huippu juttu! Tosin tänä vuonna mulla kyllä meinas puhti loppua kesken kun oli niin paljon ostettavaa :D Ostoslistalla oli siis kumpparit, talvikengät, perusvaatteita, pulkka, rukkasia, kirjoja yms. ja kuten kuvasta näkyy, niin aika moni juttu ostoslistasta tuli nyt yliviivattua. Rahaa meni n. 25 €

Tässä vielä sunnuntai-illan tunnelmia :D











2 kommenttia:

  1. Kiva ja mielenkiintoinen postaus:-)hyvää alkanutta viikkoa teille!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa että tykkäsit! :) hyvää viikonalkua sulle myös

      Poista