keskiviikko 3. lokakuuta 2012

BB-vertailua

Nyt en puhu tv-ohjelmasta, vaikka sitä säännöllisesti seuraankin, vaan näistä paljon puhutuista BB-voiteista! Mulla ei näistä minkään näköistä kokemusta ole, joten postaus jää lyhyehköksi :D mutta avaan sanaista arkkuani aiheesta ihan siltä varalta, jos jollain lukijoista olisi näistä enemmän kokemusta.

Mä olin alun perin sitä mieltä, että koko BB-hössötys on juuri sitä itseään, eli pelkkää hössötystä. Nyt olen kuitenkin alkanut hiukan itsekin kiinnostumaan aiheesta, kun jonkin verran on tullut positiivisia palautteita luettua kyseisistä tuotteista.

Mä en oikein tiedä, miten mä luonnehtisin omaa ihotyyppiäni. Sekaiho tää taitaa kuitenkin olla...hiukan rasvoittuvaa sorttia. Mulla olisi siis hakusessa arkikäyttöön joku kevyt, mutta peittävä pohjustustuote. Voisikohan jompi kumpi näistä olla sopiva?



Tätä tuote lupaa:

"Miracle Skin Perfector tekee kaiken"

"HÄIVYTTÄÄ: Mineraalipigmentit sulautuvat ihoon hetkessä häivyttäen epäpuhtauksia ja tehden ihosta virheettömän näköisen.

KOSTEUTTAA: Lipiduren ja Lyaluronihapon mikrokapsulointi tuplaa kosteuden iholla pitäen sen kosteutettuna ja terveen näköisenä.

PEITTÄÄ: Tasoittaa välittömästi ihon pintaa antaen luonnollisen vaikutelman.

HELEYTTÄÄ: Antioksidanttinen C-vitamiinijohdannainen antaa iholle kauniin ja heleän sävyn.

SUOJAA: Aurinkosuojakerroin 15 auttaa suojaamaan ihoa estäen auringon haitallisia säteitä.

HERKÄLLE IHOLLE SOPIVA, YLELLINEN KEVYT KOOSTUMUS PEITTÄÄ EPÄPUHTAUDET JA HELEYTTÄÄ IHON. SUOJAA JA KOSTEUTTAA IHOA JA ANTAA LUONNOLLISEN , SÄDEHTIVÄN KAUNIIN OLEMUKSEN."

lähde: www.garnier.fi



Tätä tuote lupaa:

"Nude Magique BB-voide on täydellinen sinulle, joka haluat raikkaan, nuden lookin! Sen uskomattoman kevyt koostumus antaa kasvoillesi meikittömän lookin. Se on helppo levittää, se ei ole yhtä peittävä kuin meikkivoide, mutta antaa täydellisen viimeistelyn ja hoitaa ihoasi samalla."

-Helposti levittyvä koostumus
- Hoitova voide, tuloksena raikas iho
-Sisältää Antioksidanttia ja vitamiineja, SK 12

lähde: www.k-citymarket.fi


Mitä nyt katsoo näitä tuoteselostuksia, niin kyllä tuo Garnier puhuu paremmin puolelleen. Se olisi myös noista kahdesta edullisempi vaihtoehto. Jostain syystä kuitenkin kallistuisin itse enemmän tuon Lorealin puoleen.

Onko lukijoilla kokemusta jommasta kummasta tai jopa kummastakin tuotteesta?


9 kommenttia:

  1. Mulla on just toi garnierin bb-voide! En kyllä sanois että se peittää, enemmänkin tasoittaa vaan.

    VastaaPoista
  2. Mulle toi garnierin vaalea sävy oli liian tumma ja se oli mun makuun tosi sellanen rasvanen, piti oottaa tosi kauan, että kuivu ja silti se tuntu musta tosi tahmeelta iholla. Maybellinen bb-voide oli koostumukseltaan paljon kivempi ja peittävämpikin. Mutta toi lorealin nude on ollut paras noista! :) Se tasottaa, peittää pienet virheet ja värierot ja imeytyy nopeasti! :)

    VastaaPoista
  3. mulle toi garnierin voide ei sopinut yhtään, jotenkin tosi tahmeaa ja paksua. tosta lorealista oon kuullu hyvää palautetta, pitäis koklata itsekin!

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään tosta lorealin bb voiteesta enemmän. Se on ohutta ja tekee ihosta heleän näköisen. Toi garnier on kamalan paksua ja tahmaavaa. Mulla on siis joo kummatkin kun innostuin kokeilemaan. Sithän on vielä olemassa maybellinen bb josta mulla ei oo kokemusta :)

    VastaaPoista
  5. Ei kannata jos on rasvoittuva iho! Tulee vaan entistä kiiltävämmäksi :(

    VastaaPoista
  6. mulla on kans noi molemmat, molemmat iha hyvii, garnier ehkä vähä rasvasempaa tai jäi ihoon semmonen rasvanen tunne. Loreal taas on koostumukseltaan musta outoo ku se on vähä semmost rakeista mut se tasottuu ku sitä laittaa iholle :D Käskin Bellan ostaa sitä lumenen BB-voidetta pitäs lauantaina kysyy siltä onks se ollu hyvä ku mun toi oma loreal on loppumassa ja ton garnierin oon käyttäny loppuun jo melkee vuos sitte, nii pitäs itekki ostaa uus :) clinqilt löytyy kuulemma hyvä bb-voide, tosin kalliimpihan se myös on verrattuna markettimeikkeihin:/

    VastaaPoista
  7. Ja tosiaan noitahan löytyy ainaki garnier, maybelline, loreal, clinique, yves rocher, body shop, vichy (apteekista) oikeestaa jo melkee kaikilta merkeiltä et kannattaa oikeesti tehä vertailuu :D ite aattelin seuraavaks kokeilla tota vichyn BB-voidetta ku tykkään muutenki vichyn kasvorasvoista :)

    VastaaPoista
  8. Mulla on kuiva iho ja tuo garnierin meikkivoide on just paras ainakin tällä hetkellä! :)

    VastaaPoista
  9. Mulla on sitten kai jotenkin kuiva iho, kun toi garnier on tuntunut ihan hyvältä :D

    VastaaPoista