keskiviikko 2. tammikuuta 2013

vuoden parhaimmat bileet

Nyt tulee pieni kuvapläjäys tän mamman uuden vuoden bilehileilyistä. Ja mä vielä meinasin ensin jättää menemättä ?! Koko uutta vuotta edeltävän viikon mä pähkäilin että oonko vaan perheen kanssa rauhassa Epoossa vai lähdenkö Helsinkiin bileisiin, joissa kerrankin olisi koko kaveriporukka koolla. Tomppa sai mut sitten suostuteltua lähtemään ja oli kyllä ihan huippua! Mä leivoin viemisiksi minipitsoja ja juustotikkuja ja kummatkin meni jälleen kerran kuin kuumille kiville. Oon mä kyllä hyvä ;) lisäksi tarjolla oli sipsiä dipin kera, emännän leipomia suussasulavia mustikkamuffineja, suklaata, karkkia, perunasalaattia, lihapullia ja nakkeja. Emäntä teki meille myös yhdet herkkudrinksut tervetuliaismaljoiksi.

Meitä taisi olla yhteensä 10 juhlijaa. Syötiin ja juotiin hyvin sekä nautittiin toistemme ihanasta seurasta. Puolen yön tienoilla käytiin ampumassa muutama raketti, vähän halittiin vuoden vaihtumisen kunniaksi sekä polteltiin tähtisädetikkuja. Ilma ei olut ehkä mikään mahtavin, mutta me viihdyttiin muutenkin oikein hyvin sisätiloissa ja nähtiin me nyt muutama hieno raketti siinä ulkona piipahtaessa.







 Emäntä <3 mulla tulee niin ikävä tätä misukkaa kun se meinaa karata Ruotsiin opiskelemaan :`(




 Skumppa maistui

Pelattiin ihan superhauskaa tanssipeliä, joka oli ostettu ihan tätä iltaa varten. Teki ihan hyvää polttaa välillä vähän kaloreita ton mässäilyn ohessa :D

 maailman söpöin shottilasi



Kuudelta meidän biletiimi sitten lopulta väsähti. Osa painui kotiin nukkumaan ja me muut kaaduttiin vuodesohvalle. Kuvassa näkyy mystinen punotus naamalla, joka alkoi kesken illan ja jatkuu edelleen...outoa ja todella häiritsevää

Aamulla saatiin ihana aamupala pöytään valmiiksi katettuna

Kun aamupala oli tuhottu ja tsiikattu yksi leffa, me porvoolaiset käännettiin nokka kohti kotia päin. Mulla alko jo aamusta olemaan niin kauhea ikävä mun miehiä, että kerkesin Tompallekin jo hädissäni soittamaan josko se olisi tullut mut jo aamusta hakemaan :D No lopulta päästiin sitten pitserian kautta Porvoon puolelle ja Tomppa ja Oliver tuli hakemaan mut Epooseen. Mä olin niin väsynyt, että kaaduin sänkyyn jo klo 20 samaan aikaan Oliverin kanssa :D sellaset 12 tuntia tuli vedettyä unta palloon ja enemmänkin olis mennyt helposti. 

Päivät on mennyt keposesti leikkimällä siskon perheen uuden karvaisen tulokkaan kanssa.


Tänään olisi tarkoitus tehdä pieni kirppari/shoppailukierros ja suunnata sen jälkeen kotiin muutamaksi yöksi. Me ollaan menossa viikonlopuksi mun isovanhempien luokse tonne Forssan suunnalle juhlimaan myöhäisiä synttäreitä. Joulun ja uudenvuoden aikaan  meitä synttärisankareita on mun lisäksi mun eno, äiti, isäpuoli ja äidin kaksoisveli eli mun setä. Luvassa on siis paljon sukuloimista, syömistä ja seurustelua.


7 kommenttia:

  1. Nyt tulee monta kommenntia! :)

    Olit Helsingissä ja mulle ei kerrottu mitään? :P
    Oliko Tomppa kans vai oliko se Oliverin kanssa Porvoos?

    Ja aivan ihana kissapellero ja sen leikkikaveri. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina kun on vähän enempi kommentteja ni mä tiedän että se oot sinä :D

      Joo me oltiin Annikalla :) Tomppa oli Oliverin kanssa Epoossa. On kyl veikee toi katti! Oliver ihan varovasti silitti sitä vähän :D <3

      Poista
  2. Niin ja vielä...tukan väri taitaa olla vähän muuttunut jälleen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no on joo enkä ees kerinny ikinä tekemään sitä hiuspostausta :D mutta siis mun piti vaan siihen kirjottaa että mun hiuksiin tuli sen lievennetyn värinpoiston jäljiltä sellanen liukuvärjäyksen tyylinen väri :D se oli aika jännä...mut mä heitin siihen nyt toisen vaalennusaineen päälle, että saisin vähän tasasemman värin. Ei tää yhtää tasasemman väriseks tullu, muuta kun että nyt on ainaki tyvi saman värinen pituuden kanssa

      Poista
  3. Ihanan iloisia noi teijän uuden vuoden kuvat! :) Hitsi mä oon taas vähä jymähtänyt ton blogailun kanssa.. :O Kyl sitä juttua vielä tulee..

    VastaaPoista
  4. Oooih kaunis kirjoitus meidän uudesta vuodesta! Tuota iltaa tulee kyl varmasti fiilisteltyä monesti siellä Ruotsissa teistä erossa ollessani <3 Btw. näyttääpä meidän yksiö isolta näissä kuvissa :D - Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän on aika iso :) Noi bileet oli kyllä ihan huiput! Pakko kyllä ottaa uusiks joku kerta!

      Poista