perjantai 11. tammikuuta 2013

muutamia ihanuuksia

Pitkästä aikaa ostosten esittelyä luvassa! Mä oon ihan järkyttävissä fiiliksissä vieläkin siitä, että mulla oikeesti on ollut varaa tähän kaikkeen :D oon käynyt siis tuhlailemassa mun joulu/synttärilahjarahoja ja niitä on tän kaiken jälkeen vieläkin jäljellä! Joku muu saattaisi ostaa tuplasti tän verran vaatteita kuukaudessa, mutta tällaselle kotimammalle tällainen tuhlailu tuntuu ihan syntiseltä :D tässäpä näitä:

Jeans.fi:stä kahdet kotihousut. Nää on niin ihanan pirteät! Mulla on tähän mennessä ollut vain suht tylsiä peruspöksyjä, joista osa vieläpä pesukoneen tuhoamia tai muuten vaan reikäsiä.



Jeansiltä myös tällainen kimaltava lepakkohihainen toppi. Multa löytyy tää sama hopeanvärisenä ja se on ehdottomasti yks mun lempparitopeista.

Niinkin hohdokkaasta paikasta kuin Robin hood :DDD Mutkun nää vaan oli niin ihanat! Mä kerkesin kuolaamaan näitä jo vaikka miten kauan, mutta en vain raaskinut maksaa sitä 39.90 € mitä nää silloin maksoi, koska laadultaan nää ei voi olla mitkään kovin kestävät. No nyt nää sattu olemaan 40 % alennuksessa (tosin robbari oli ollu tosi viekas ja oli nostanut ovh:ta kympillä ennen alennusta -,-) joten sain nää ihan hitusen halvemmalla.

Vähän lenkkeilymotivaatiota isommista nilkkapainoista. Nyt kelpaa taas reippailla!

H&m:stä löysin vielä yhdet mustat housut, jotka olikin päällä noissa UV-kuvissa. Lisäksi hommattiin vihdoinkin uusi objekti rikkoutuneen tilalle, sekä kameran jalka. 

Seuraavaksi pitäisikin käydä ostelemassa vähän hiustuotteita mun uutta lookkia varten. Voin kertoa että porukka tulee niin järkyttymään mun ratkaisusta, mutta minkäs mä luonnolleni voin :P

6 kommenttia:

  1. Nyt kyllä kerrot heti mitä meinaat tehdä hiuksilles!? :)
    -Jonna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ostin vaalennusvärin kaupasta :D Kyllä ne vaaleet hiukset vaan taitaa olla enempi mun juttu kuin tummat. Hiukset ei kyllä tykkää yhtään hyvää :D en oo kyllä vielä uskaltanu heittää sitä väriä päähän asti

      Poista
  2. Laitappa sit kuvia et millaset hiuksista tuli:)Käyn joka pvä lukeen tätä sun blogia ja tää on eka kerta ku kommentoin tänne jotain.Ihanat nuo pinkit housut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan heti kuvia :) kommentteja tulee aina niin vähän ettei aina oikein tiedä että käykö täällä edes porukkaa lukemassa :D kiva kuulla että mun sepustukset kiinnostaa :) mä oon ihan rakastunut noihin housuihin ja Oliverkin ilmeisesti tykkää kun räpeltää aina noita timangikoristuksia :D

      Poista
  3. Käyhän nappaamassa haasten mun blogista! :)

    VastaaPoista