maanantai 21. tammikuuta 2013

Muutava kuva viikonlopusta

Tosiaan lauantaina oli ystäväni tuparit ja synttärit samassa paketissa, jonne mulla starttasi kyyti jo hyvissä ajoin lauantaipäivällä. Vähän hassuilla ja ristiriitaisilla fiiliksillä olin jo valmiiksi, koska vasta äskettäin selvittiin uuden vuoden kemuista, enkä ole ollenkaan tottunut olemaan viihteellä näin tiheään, enkä myöskään halua olla. En kuitenkaan tällaisen syyn takia halunnut jäädä pois, koska tiesin kuinka tärkeää kaverilleni olisi, että kaikki ystävät pääsisi paikalle ja  kyllä mä olin innoissani näkemään kaverin uuden kämpän ensimmäistä kertaa, sekä hänen opiskelukaverit.

Lähtö Porvoosta Helsinkiin oli sovittu jo klo yhdeltä, koska kaveripariskunta oli ennen bileitä menossa käymään matkamessuilla ja lupasivat heittää mut ensin sinne pääkallopaikalle. Koska olin paikanpäällä jo muutamia tunteja ennen bileiden alkua, kääräisin hihani ja rupesin auttelemaan tarjottavien teossa. Oli mukavaa siinä leivonnan ja tukanlaiton lomassa vaihdella ihan rauhassa kuulumiset ennen muiden vieraiden saapumista. Mutta tässä nyt niitä kuvia. Niitä oli sen verta paljon, että päätin suosiolla laittaa ne kollaaseiksi.


Tarjottavat oli niin suussasulavan ihania, että mua ihan jäi harmittamaan kun en jaksanut syödä enempää :D Seuraavan päivän tunnelmat kotona näytti tältä:



2 kommenttia:

  1. Tosi hieno toi ylemmän kollaasin "booli lasissa"-kuva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seonnistu yllättävän hyvin kun ottaa huomioon että mä räpsin vaan sieltä sun täältä kuvia :D

      Poista