maanantai 18. heinäkuuta 2011

Hiuskirjoa muutaman vuoden säteeltä

Mun hiukset on luonnolliselta väriltään jotain maantien harmaaseen vivahtavaa, en oikeastaan edes tiedä tarkkaan minkä väriset. Aina olen kuitenkin ollut jonkin asteinen blondi, muutamaa hairahdusta lukuun ottamatta. Pelkät vaaleat hiukset on kuitenkin mun mielestä aika tylsät, ainakin mun päässä, joten tykkään piristää niitä aina välillä erilaisilla raidoilla.

Kampaajalla en käy ikinä. Mun mielestä se on aivan liian hintavaa siihen nähden etten koskaan osaa sanoa tarkkaan, minkälaisen pään tällä kertaa haluaisin. Parhaimmat (ja myös huonoimmat) tulokset syntyy reilusti kokeilemalla ja yleensä pelkästä päähänpistosta. Mitään kovin pahaa en ole kuitenkaan onnistunut hiuksilleni ikinä tekemään.

Jonkin sortin otsistakin olen aina välillä koittanut väsätä, mutta se yleensä kaatuu siihen etten jaksa ylläpitää sellaista kovin pitkään. Olen tosi laiska ylipäänsä laittamaan hiuksia (ja siinä myös tosi huono) mikä on aika huono juttu ottaen huomioon että mun hiukset on aika lättänät ja ohuet. Säännöllinen tupeeraaminen, suoristaminen ja kihartaminen voisi siis kohentaa mun ulkonäköä ihan kiitettävästi.

Tässä joitakin, sekä hyviä että huonoja kokeiluja

ilmeisesti 15-, tai 16-kesänen Tanja. En tiedä mitä mun päässä on liikkunu :D tatska ei ole aito!

Ensimmäisen kuvan jälkeen hiukset aika nopeasti taas vaalenivat, tässä luultavasti 17-vuotiaana

Samalla linjalla mennään.

 Ihan järkyttävä kuva :D tässä 18-vuotiaana.
Nyt on raidat tullu kehiin mukaan. Näistä hiuksista tykkäsin tosi paljon. Muistaakseni jonkun muun hiusväripurkista oli jäänyt sen verran yli että päätin äidin avustuksella läntästä loput värit omaan päähäni. Kävelemässä  Porvoon terveydenhuolto-oppilaitokseen hakemaan päättötodistusta.

 Nyt on raitojen kanssa jo ehkä hieman liioteltu :D väripaketissa taisi lukea sinimusta, mutta kyllä noi mun mielestä näyttää lähinnä harmailta. Yllättävän pitkään kuitenkin kehtasin tollasen pään kanssa liikkua.

Ei niin silmiinpistävät raidat.

Tässä näkyisi olevan hunajan värisiä raitoja. Tollasia olen nyt myöhemminkin välillä harkinnut. Ikää tässä ilmeisesti 19 vuotta.

Platinapää siskon rippijuhlissa.

Kuva viime kesältä. Hiukset saanu vähän luonnollisempaa väriä.

viime kesää tässäkin.

Viime talvea. Näistä tykkäsin kovasti ja vielä joskus koitan saada duunattua samanlaiset.

Vähän epäselvä kuva mutta tässä kokomusta tukka. En tykännyt yhtään ja oli tosi tyhmä kokeilu.
Ja kuten noista muista postauksista käy ilmi, nykyisin olen taas blondi. Tummia raitoja tähän taas himoitsisin mutta saapi nähdä jääkö vain haaveeksi.

2 kommenttia:

  1. miks toi eka kuva sun mielestä on jotenki huono? siis noi tummat oliks ne 17w,mun mielest ne on just kivat ja ne pitäs ottaa uudestaan :D tai sit just toi mis oot lauran kans missä sul on punasta ja tummaa,sellaset!! :D
    ja hahaa,se et en voinu kommentoida oliki mun koneesta kiinni,piti eka kunnolla sallia tää sivu ja sit pystyin kommentoimaan. eli nyt tätä kommenttia alkaa sit satamaan,hah :D -Marjo

    VastaaPoista
  2. emt vähä sen näkönen ku siihen ois läntästy vähän sitä sun tätä hiusvärii :D no toi kuva vähän kyl hämää, kun siinä ne ei näytä nii kirjavilta ku mitä ne oikeesti oli sillon. Tollaset mitä tos Laura-yhteiskuvassa on ni tulee vielä joskus takas kun taas jaksais väkertää raitoi :P mut jeee nyt pääset täyttään nää mun tyhjät kommenttikentät :D

    VastaaPoista