sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Hellurei

Olen vasta äskettäin löytänyt tämän blogimaailman ja jäinkin samontein muutamaan blogiin pahasti koukkuun. Hiljattain huomasin myös kokoajan alitajuntaisesti itse suunnittelevani omaa blogia ja kun en enää jaksanut sitä jatkuvaa turhaa suunnittelua niin päätin alkaa purkaa niitä sitten ihan oikean blogin muotoon :D niimpä sitten päätin kokeilla miten tämä sujuisi.

Olen siis Tanja, 21-vuotias porvoolainen. Asun kerrostalokolmiossa kolmen karvanaaman (2 koiraa ja kissa) ja aviomieheni kanssa . Blogin myötä tulevat paremmin esille elämäntapani, harrastukset ja mulle tärkeät asiat, joten ei niistä vielä sen enempää. Sen verran kuitenkin valotan, että blogissa tullaan näkemään toivottavasti hyvin kuvapainotteisia postauksia mun elämästä yleensä, meidän karvaturreista, kodista, ruuanlaitosta, kauneudenhoidosta yms. mikä vähimmässäkin määrin liittyy mun elämään.

Kirjoitan tätä blogia ennenkaikkea itseni vuoksi, jotta pukeutuisin paremmin, opettelisin pikku hiljaa oikeasti meikkaamaan, kirjoittamaan paremmin, panostamaan enemmän ulkonäköön ja saisin valokuvattua elämääni enemmän. Haluan myös saada dokumenttia loppuraskaudestani :)

Tässä vähän pähkinänkuoressa. Jos joku pahaa aavistamatta eksyy tätä lukemaan niin pahoittelen etukäteen osaamattomuuttani. Tekstiä voi olla vielä tässä vaiheessa vähän hankala lukea kun en osaa vielä ihan järkevästi kirjoittaa. Kaiken lisäksi mulla on käytössä ehkä maailman surkein kamera, ennen kuin saadaan hommattua uusi meidän hukkuneen kameran tilalle.

2 kommenttia:

  1. Heipä hei, olipas mukava lukea elämästäsi. Älä huoli tekstisi laadusta se on hyvää mielenkiintoista ja selkeää, joten jatka vain samalla rennolla linjalla. Tuo pukukoppikuva sinusta oli aivan ihana, olet edelleen tosi nätti, kuten olit jo pikkulikkanakin. Onnea vauvan odotukseen, kaikki sujuu varmasti hyvin :)

    Terv. Kaunismäen Seija

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla että tekstiä on helppo lukea! :) Tuntuu että alkuun aina vähän kangertelee ja puolet aikomasta jää vahingossa kirjottamatta. Olen onneksi osannut olla aika luottavaisin mielin tän loppuraskauden ajan, loppu jo häämöttää :)

    VastaaPoista