lauantai 20. elokuuta 2011

TOP 5 kauhuleffat

järjestys epämääräinen

1.
Rob Zombien tulkinta 1978 julkaistusta Halloween - Naamioiden yö-leffasta, joka ei kuulu suosikkeihini. Zombien versio kertoo päähenkilön tarinan aina lapsuudesta asti, kun taas alkuperäisessä versiossa tarina alkaa suoraan järjettömällä lahtaamisella.
2.
Tää on kuulunut suosikkeihin ihan julkaisustaan asti. Ainoa oikea haikauhuleffa!
3.
 Tästä en ollut ihan varma kuuluuko tää ees tänne vai komediapuolelle mutta laitoin nyt kuiteskin tänne :D Ihan kelpo pätkä.
4.
Tää oli joskus joku heräteostos, joka pomppas samontein mun lemppareihin: Myös kakkososa on ihan katottava vaikkakin ehkä vähän väkisin jatkettu
5.
Tää saattaisi kuulua enemmän trilleripuolelle mutta olkoon nyt tässä kun oli kerran virallisesti kauhuksi luokiteltu. Yksi parhaimmista leffoista jonka olen ikinä nähnyt!

Hyviä kauhuleffoja löytyy toki kasoittain lisää mutta tässä nyt muutamia mun suosikkeja :)

2 kommenttia:

  1. Tuo 1408 on kyllä ihan mahtava, ja mun mielestä myös tosi ahdistava. Mua vaan ärsyttää leffat, joissa on useampi loppu, ja oon tyhmä kun menin katsomaan kaikki kolme vaihtoehtoista loppua : D

    VastaaPoista
  2. Vitsi mä en oo ees tienny et siihen on useempi loppu :D pitääpä kattoo joskus

    VastaaPoista