maanantai 1. elokuuta 2011

Kenkiä kenkiä

 Huonosti nukutun yön jälkeen (ulkona oli jotain tosi kovaäänistä mustasukkaisuusdraamaa, jonka sitten onneksi poliisi tuli rauhoittamaan) olen aika yllättynyt itsestäni kun koko päivä ei oo mennyt pelkkään löhöilyyn, vaan oon saanut vähän siivoiltua ja laitettua koirien turkkia. Tuntuu, että kun nykyään ei ole pahemmin mitään aikataulua tässä elämisessä, niin sitä antaa itselleen vähän turhan paljon vapauksia mitä tulee noihin arkisiin askareisiin. Vielä ennen vauvan syntymää kun pitäisi kuitenkin saada kämppä käännettyä nurin ja selvitettyä kaikki ylimääräset roinat nurkista. No...tänään ei ole vielä sen urakan aika. Sen sijaan ajattelin koota tällaisen pienen kenkäpostauksen.

 Tässä yks päivä kävin vähän läpi mun kenkävalikoimaa ja siinä samalla napsin vähän kuvia.
Mun kenkäkokoelma on aivan liian vajavainen ja kovasti jo odotan et joskus ois taas sen verta ylimäärästä että vois muutaman uuden kenkäparin hommata. Raskausajaks oon kokonaan luopunut korkkareiden käytöstä ihan turvallisuussyistä vaikka ei mulla pahemmin ookaan niillä tapana kaatuilla :D sekä myös siksi ettei ainakaan sen vuoksi alkaisi jalat turpoamaan.

Muutama kenkäpari unohtu kuvasta

Nää on luultavasti eniten mun normaalikäytössä (mul on paha tapa aina jämähtää yksiin kenkiin vaikka niitä olis kaapit pullollaan)











 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti