torstai 11. elokuuta 2011

Neuvolakuulumisia ja muuta mukavaa

rv: 34+2
paino: 62,2 kg
painon muutos/vk: +850 g (kääk)
turvotus: -
RR: 95/67
pissa: puhdas
kohdunpohjan korkeus: 32
lapsivesi: N
tarjonta: rt
syke: 143-147
liikkeet: ++


Kotiuduttiin siis aamulla puoli seitsemältä ja kerkesin vähän aikaa palloilla ja purkaa tavaroita ennen neuvolaa. Sain myös aikaiseksi soittaa sairaalaan ja ilmoittaa meidät seuraavalle tutustumiskäynnille joka onkin jo tiistaina :) pieni kurkistus päästään kuitenkin jo tekemään huomenna koska mun rakas ihana siskoni siellä parhaillaan väkertää omaansa ulos <3 ehkä me asutetaan itsemme taas porukkoille kun ei kumminkaan malteta enää sitten olla kotona kun se pikkunen perheineen sieltä kotiutuu :D

Päivä meni rattosasti hyvän ystävän seurassa kaupungilla palloillessa. Syötiin hyvää ruokaa, kierrettiin lähimmät kirpparit ihan vaan hengailtiin siellä sun täällä enkä tietenkään muistanut taaskaan ottaa yhden yhtä kuvaa! Mutta tässä olisi vähän ostoksia:

nenänniistäjä pienelle 1,53 € apteekista

huivi kirpparilta 2,90 €

vaippoja sittarista 5.25 €

jatkopaloja rintsikoihin Lindexistä 4,95 €

vyö Lindexistä 7,95 €

hiuspuuteri Sokoksesta 6 €

Lumenen sävyttävä päivävoide Sokoksesta 11,90 €

Sebamedin puhdistusvaahto 11,93 €, kasvovesi 8,29 € ja hoitogeeli 9,88 € apteekista

Tuossa äsken vielä tohkeissani siskon alkaneesta synnytyksestä pakkasin oman sairaalakassini, mutta sen esittelen sitten joskus toiste kun sitä nyt varmaan tulee vielä modailtua moneen kertaan :)

4 kommenttia:

  1. Oottepa te saanu ton niistäjän halvalla ton niistäjän. Nicklas kävi meille ostaa muutama viikko sit sittarist nii makso 11e + filsut 2e.
    No, tietääpähän ens kerralla käydä apteekist ostaa! Toi näyttää ainaki samalt, ku mikä se meiän nenäfriida on. :)

    VastaaPoista
  2. siinä oli vieressä toinenkin, mikä makso sen 11 euroo, erona noille tais olla se et siinä kalliimmassa oli vähän paksumpi se putken pää tai jotai :D juu toi oli tosi mukava yllätys kun olin valmistautunu maksamaan siitä ainakin sen kympin

    VastaaPoista
  3. Oi, sisko on siis synnyttämässä! Jännnnää!
    Luen aktiivisesti hänen blogiaan ja nyt olen myös tutustunut sun blogiin :)

    Ps. Oletpa pysynyt hoikassa kunnossa. Syötkö koskaan mitään herkkuja? :D Itse söin perusterveellisesti, välillä hetkutellen, mutta kai se sitten on se neste, mitä toiset keräävät..
    Syön nimittäin nykyään taas melkeinpä kaikkea, enkä lihoa yhtään.. Ja raskauden aikana yritin syödä terveellisesti eikä auttanut :D
    Liikutko paljon? Mitämitä, miten tuollaisia taikoja voi tehdä? :D

    VastaaPoista
  4. juu poika oli syntynyt viime yönä :)

    No mulla on ollu jo muutamia vuosia sellanen periaate et ma-to syön mahollisimman terveellisesti (tosin nyt raskausaikana olen vähän joustanut) ja pe-su saa syödä mitä huvittaa. Toi on toiminut mulla koska ei sitä sit viikonlopun aikana ihan hirveesti kerkiä lapata kaikkee suuhun, saati että ees tekis hirveesti mieli :)
    No mä ite huomaan et oon vähän levinny joka paikasta mut kaikki muut toitottaa et mä en ois muuttunu muuta kun mahan osalta :D hyvä niin! Mä tosin olinkin vähän alipainonen ennen raskautta et ei se edes haittaa että pyöristymistä on tapahtunu muualtakin kun mahasta. Kävin myös aika aktiivisesti salilla ja tein pitkiä lenkkejä koirien kanssa ennen raskautta, mutta nyt koko raskausajaks kaikki oikeestaan on jääny ja oon ihan lössähtäny ja laiskistunu :D mut hirveesti ootan jo et pääsis uudestaan kunnolla urheilemaan. Saan kyllä olla tyytyväinen kun ei oo mitään turvotuksia ollu :P

    VastaaPoista