maanantai 8. elokuuta 2011

sitten kun...

Tulin tässä juuri järkiini ja tajusin että eihän mulla oikeesti tule olemaan enää pojan syntymän jälkeen tarpeeksi aikaa ja rahaa jatkaa kuntosaliharrastusta :/ on se kuitenkin sen verran tyyristä lystiä että mun on pakko joustaa siinä suhteessa ja keksiä muita kuntoilusuunnitelmia elämääni. JOTEN....

Hankinnassa olisikin nyt tällainen vehje koristamaan meidän olkkaria

Kyseessä on siis crosstrainer, mikä itseasiassa oli mun lempilaite kuntosalin lämmittelyhuoneessa, eli kait mä jaksaisin tolla veivailla ihan kotonakin :) Lisäksi tietysti onhan mulla koirat, joiden kanssa tulee sitten tehtyä taas pitkiä lenkkejä + Tompalla tällä hetkellä kovassa käytössä oleva Kinectin UFC personal trainer-peli, eli enköhän mä taas kuosiin pääse jos innostus pysyy samana kun nytkin :) mä NIIN syyhyän jo päästä hommiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti