keskiviikko 3. elokuuta 2011

Ikuinen hiuskriisi

Just kun aloin toteuttaan yhtä päähänpistoo, niin eiköhän taas mieli muutu päinvastaiseksi! Olin NIIN varma että vaaleat hiukset ois taas mun juttu, mut nyt huomaan haikailevani taas tummaa tukkaa.





Vaikka kyllä mä vaaleistakin edelleen tykkään





Ehkä mä vaan teen nyt niin, että hoidan tän projektin loppuun, hengailen näillä niin kauan kun pystyn ja lähen sit suunnitteleen uutta. Siihen saakka saa tummaverikköjen ihannointi riittää. Kaiken lisäks jos nyt alkaisin taas tummentaa, siitä seurais vaan älytön sota että saisin just oikeanlaiset sävyt, mulle kun kelpais siinä tapauksessa vaan punertavanruskea tukka jossa mustia raitoja. Lisäks joutuis alkaa läträämään paaljon enemmän itseruskettavilla etten ois ihan ruumiin näkönen. Kyllä mä pääsen paljon helpommalla tällä vaaleella päällä! Kuhan nyt vaan saan maltettua mieleni enkä tee mitään hätiköityä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti