perjantai 5. elokuuta 2011

Pieni kaupunkipyrähdys

Päätin tossa aamulla hetken mielijohteesta lähteä kaupungille ihan omassa hyvässä seurassani. Vihdoin oli hiukan rahaa ropsahtanut tilille niin pääsin kartuttamaan mun puunaamisvarastoa (ja kävin mä kirpparillakin pyörähtämässä) Mulla oli tarkka rahasumma nostettuna valmiina lompakossa, jotta pysyisin budjetissa ja kylhän mä pysyinkin!

Tällaista sieltä siis tuli mukaan:


 Wella tehohoito 4,20 €/ Klippotekket silvershampoo 7,50 €/ Elvital hoitosuihke 4,30 €

Rohkaisin mieleni ja ostin elämäni ensimmäisen hopeashampoon. Katsotaan mitä pää tykkää. Lisäks ostin tollasen Wellan tehohoidon hiuksille, koska olen yrittänyt hoitaa hiuksia nyt vähän paremmin ja alkanut pitämään hoitoainetta kauemmin päässä (n. 15 min) ja lisäks Elvitalin hoitosuihkeen. Tykkään enemmän voidemaisista hiuksiin jätettävistä hoitoaineista, mutta ks. kaupassa ei sellaisia ollut tarjolla.

 kulmienvärjäysaine 7,90 € & Silva Arctica kasvonaamio 9,80 €

Sekä kirpparilöydöt
laukku 12,30 €

Puhdistuspyyhkeitä 1 € kpl

Seuraavaksi pitäisi alkaa pikkuhiljaa pakkailemaan kamoja, ajattelin nimittäin suunnata jo tänään sinne porukoille, kun Tomppa viettää viikonlopun kavereiden kanssa mökillä. Mitä mä täällä kotonakaan yksin kökkisin koko viikonlopun, kun voi viettää aikaa perheen kanssa ja koiratkin pääsee vapaasti pihalla juoksentelemaan samalla kun mä otan arskaa ja alottelen mun vauvaopiskelua :) 

Hauskaa viikonloppua!

PS: kyl mä oikeesti osaan vauvoja hoitaa, olenhan mä ollut päiväkodissa pienten ryhmässä töissäkin ja muutenkin koko ikäni ollut lasten kanssa tekemisissä. Mutta ei tää pieni opiskelu ole yhtään pahitteeksi, varsinkin kun ei mulla nyt kokemusta kuitenkaan esim imettämisestä ole :D

2 kommenttia:

  1. Mihin sä saat noi sun kaikki laukut mahtumaan kun löydät kirpparilta joka kerta jonku uuden laukun kun käyt siel?? :) Mukavia lukuhetkiä ja mukavaa viikonloppua! :)

    -Jonna-

    VastaaPoista
  2. Mulla oli ennestään niin vähän laukkuja :D en tajuu miten oon löytäny niitä nyt niin monta lyhyen ajan sisällä ja niin halvalla! No nyt ainakin on muutama mistä valita, ettei aina tartu mukaan se iänikuinen musta laukku ;)

    VastaaPoista