maanantai 11. helmikuuta 2013

Viikonlopun kalatervehdys

 Alkuviikko oli meille kaikille niin puuduttava ja inhottava sen oksutaudin vuoksi, että viikonloppuna päätettiin vähän hemmotella itseämme :) Itseasiassa meillä ei ollut viikonlopulle alunperin minkäänlaisia suunnitelmia. Mulle vain perjantai-iltapäivästä yhtäkkiä pälkähti päähän ajatus Sea life-reissusta. Siinä sitten rupesin kyselemään porukkaa läpi, ketä haluaa lähteä mukaan. Saatiin porukka kasaan ja eikun menoks! Kiva reissu oli! Ja oli kyllä jännä huomata, miten erilailla Oliver katseli ympärilleen nyt, kuin viime kerralla käydessämme viime kesänä kaloja katselemassa. Aluksi vähän pelotti, mutta sitten kun jätkä tajusi välissä olevan lasin niin riemua riitti.

















Sunnuntaina käytiin Askolassa mun porukoiden luona vähän saunomassa ja juoruilemassa. Mä olen niin rakastunut niiden uuteen taloon ja en voi kuin kadehtia heidän sisustustaitoaan. Jossain vaiheessa pyydän kyllä lupaa äidiltä julkaista täällä kuvia heidän asunnostaan :D Voi kun mekin oltaisiin jo siinä vaiheessa elämää, että voitaisiin ruveta rakentamaan taloa..




3 kommenttia:

  1. Mä näytän tos kuvas tosi lyhyeltä, iha ku Harri ois mua tosi paljon pidempi :DD :O
    Mut oli kyl kiva reissu, ja oli ihanaa nähä miten innoissaan Oliver oli kaikista kaloista<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin näytät :D sä höpötät Ollelle jotain ilmeisesti siin. Täytyy joskus ottaa uusiks niin, että jatketaan lintsin puolelle :)

      Poista