maanantai 26. marraskuuta 2012

Pullava viikonloppu

Ihan peruskiva viikonloppu takana. Itse olin koko viikonlopun kotona Oliverin kanssa ja seuraa meille piti mun pikkuveli, joka tuli lähinnä auttamaan koirien kanssa Tompan poissaolon ajaksi. Tomppa kävi siis perjantaina vain nopeasti pyörähtämässä kotona, jonka jälkeen suuntasi firman pikkujouluristeilylle, josta kotiutui vasta lauantai-iltana. Tuliaisiksi olin toivonut skumppaa, kermaliikööriä, Jim beam-lonkeroa sekä jonkun uuden hajuveden, mulla kun löytyy käytössä olevia hajuvesiä vain kaksi kappaletta. No miekkonen kun kotiutui niin kovasti kehuskeli, kuinka oli muistanut KAIKEN, mitä olin pyytänyt ja tätä samaa sain kuunnella koko illan. No saldo näytti kutakuinkin tältä:

-pyytämäni alkoholit (ei kermalikööriä), sekä muutama pullo viskiä
-salmiakkia
-monta levyä maraboun suklaata (en tykkää marabousta ja hän tietää sen varsin hyvin)
-kuva hänestä itsestään jonkun keski-ikäisen naisen kanssa
-5 kappaletta muovisia välkkyviä koiranluita
-sekä se Hugo Bossin Boss orange sunset-hajuveden, joka valitettavasti on tuoksultaan hyvin samanlainen kuin jo omistamani hajuvesi. Tämän hän oli valinnut sen perusteella että se haisi vähiten alkoholille -,-

No joka tapauksessa oli kiva saada mies kotiin. Täytyy kyllä vähän prameilla että olin aika hyvä vaimo, kun olin miehen poissa ollessa siivonnut kodin ja leipassut pullaakin.





Oliver halailee ja pussailee nykyään kaikkea ja kaikkia :D koirat on ihan hätää kärsimässä kun tää yks hellyydenkipeä aina hyökkää rutistelemaan. Mutta ei hätää, kyllä me vähän toppuutellaan.

Siis miten mä oonkin voinut saada noin houkuttelemattoman kuvan? Kaikki muut saa ruokakuvista niin hienoja ja houkuttelevia :D no, mä en. Onneksi maut oli kuitenkin kohillaan. Oli muuten ensimmäinen kerta ikinä, kun leivoin pullaa alusta loppuun itse. Joka tapauksessa mun on tunnustettava että vetelin yksinään valehtelematta varmaan kymmenkunta korvapuustia viikonlopun aikana :/ olin kyllä ihan sen näkönenki.

4 kommenttia:

  1. Ai jai! Tuore, lämmin pulla on nam. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan liian hyviä :D ja sen takia niitä tuli vedettyäkin ihan liikaa, kun ei pitkään aikaan ollut syönyt pullaa

      Poista
  2. mm korvapuusteja.. :-) leivot ja teet ruokaa vissiin aika usein? ite en keksi mitään mitä tekisi kaapissa olevista aineista. tai sitten jotain aina puutuu. nauroin sille ,kuva tompasta ja keskiikäisestä naisesta:-D
    -s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kovasti leipomisesta ja varsinkin uuden kokeileminen on aina kivaa :) reseptejä on vaan niin pilvinpimein että on välillä tosi vaikea päättää että minkä ohjeen mukaan tekee, mä en nimittäin luota omaan arvostelukykyyni niin paljoa että uskaltaisin tehdä ilman ohjetta muuta kun sellaisia juttuja mitkä on syöpynyt muistiin :) ruoanlaitto taas onkin sellanen asia missä haluan päästä mahollisimman helpolla :D se ei sytytä ollenkaan. Ja joo kyllä pokka petti kun tää yks esitteli tuliaisiaan ja siellä oli sellanen kuva :D

      Poista