torstai 1. marraskuuta 2012

Arkipäivien nutturapelastus

Siinä vaiheessa kun saa vauvan ensimmäistä kertaa syliin, voi jo hyvästellä auki hulmuavat puhtaat kutrinsa ja opetella suosiolla pitämään hiuksia lähes jatkuvasti kiinni. Totuus iskee ainakin siinä vaiheessa, kun olet saanut vatsassa kierrätetyn maitoannoksen niskaasi tarpeeksi monta kertaa, tai viimeistään siinä vaiheessa, kun muksu on kiskonut puolet hiuksistasi irti.

Mä olen aivan onneton hiusten laittaja. Kyllä mä nutturan saan aikaiseksi, mutta kauniiksi sitä tulosta ei voi missään nimessä sanoa. Yleensä mä saan aikaiseksi vain epämääräisen sykerön, josta sojottaa tupsuja sinne tänne ja joka löystyy hetken päästä.  Pelastus hyppäsi silmieni eteen ihan yllättäen parin päivän takaisella H&m-kierroksella.

Valkki






 Kuten kuvista näkyy, niin harjoittelun varaa vielä löytyy, mutta kyllä tällä ihan hyvän lopputuloksen saa aikaiseksi tällainen tumpelokin :)


8 kommenttia:

  1. Vau miten toi oikeen laitetaan?:-)mitkä on muuten sun koirien nimet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä onko tää oikee tapa, mutta itse ainakin vedän hiukset tosta reiästä läpi, sit levitän hiukset tasasesti ton jutun ympärille ja sidon ponnarin avulla siihen ympärille :D voi olla että löytyy joku parempikin tekniikka.

      Koirat on Mini ja Roope :) http://life-of-tanja.blogspot.fi/2011/07/tohelo-ja-torvelo.html <-- siinä enempi juttua hauvoista

      Poista
  2. :) mä harrastan tuota samaa. Tosin niin ettei hiuksia jää ollenkaan eikä pinnejä tarvita :) http://www.youtube.com/watch?v=I13J7ArHTkM :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniin! Ilta meneekin opetellessa tuota tapaa :D

      Poista
    2. Hetki menee opetellessa, mutta sitten on badhairdayt historiaa :D

      Poista
    3. hahaa :D ja niitähän riittää, ainakin itselläni

      Poista
  3. hahaha toi sun nuttura tolla valkilla näyttää oikeesti paljon paremmalta ku mitä mulla näyttää jos yritän väsää tollasta itelle:D en saa niitä hiuksii sinne ikinä sillee et toi valkki ei näkyis ja sit tuntuu et jossai vaihees mun pinnit pettää ja sit se valkki putoaa sielt :D huolestuttavaa että pitäs kohta olla valmis parturi-kampaaja enkä osaa laittaa omia hiuksia:P no ehkä tärkeintä että osaan muiden hiukset laittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :D no mut on kyl niin paljon helpompaa laittaa muitten hiuksia kun omia :P ja yllättävän vaikeeta kyllä saada hiukset niin tasasesti siihen päälle ettei se yhtään pilkottais sieltä alta

      Poista