sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Päivän saalis

Päätettiin tossa hetken mielijohteesta piristää päiväämme pienellä kirpparikierroksella. Tai no mä päätin ja poikien oli vain tyydyttävä kohtaloonsa ;D hyvin ne siitä koettelemuksesta kuitenkin selvisivät, eikä suurempia marinoita kuulunut kummankaan suusta. Oon kyllä ylpee itsestäni. Tarjolla olisi ollut vaikka miten hienoja ja edullisia laukkuja, kenkiä ja toppeja, mutta sinne ne kaikki jäi. Eikä tehny edes tiukkaa! Mulla ei vain tällä hetkellä satu olemaan millekään tollaselle tarvetta, kun taas ostoslista pitenee koko ajan kaikesta ihan muusta.  Pitäs tehdä Fitnesstukkuun taas uusi tilaus, ostella vähän uutta kosmetiikkaa loppuneiden tilalle, uusi mekko tulevaa risteilyä varten (siitä lisää myöhemmin) sekä Oliverille vähän sitä sun tätä tulevaa varten (siitäkin sitten omassa postauksessa lisää)

Mutta tässäpä näitä ostoksia. Rahaa meni hurjat 12 euroa.



 Oliverilla oli niin kiire lukemaan uusia kirjoja, että välipalankin söi melkein juostessa :D


Aaarkh kauhee suklaanhimo vaanii mua koko ajan! Oon syöny tänään jo neljä suklaakeksiä (nii et kiitti vaan Nelli kun jätit mut niiden armoille! :D) mut nyt ne onneks loppu, niin pääsen ehkä eroon tästä mun syntisestä sunnuntaiherkuttelusta ja siirtymään taas siihen yhteen herkkupäivään/viikko. Tänään voisin "rankaista" itseäni tosta syntisestä herkuttelusta heittämällä illemmalla vielä vaunulenkin. Mä niin odotan jo niitä ihania kesäiltojen vaunulenkkejä, mutta mahtaakohan toi meidän iso pieni mies enää malttaa istua missään vaunuissa kesällä kun nytkin jo meinaa tehdä tiukkaa :/ pitää kehitellä joku työnnettävä polkuautotsydeemi tai jotain vastaavaa siihen mennessä :D 

3 kommenttia:

  1. Heh ole hyvä vaan :D Harri oli vähä kateellinen tosta yhestä Oliverin uudesta paidasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joku paidoista meinas jäädä ostamatta, kun lappu puuttu eikä millään meinattu enää löytää sitä pöytää mistä sen olin napannu -,- no ongelma ratkes sit onneks just hetki ennen kun mun pinna ois lopullisesti katkennu :D

      Poista
    2. Ei oo muuten kovin vaikee arvata mikä noista paidoista on se kateuden aihe ;D

      Poista