torstai 7. maaliskuuta 2013

Nyt kävi näin part. 2

Räkänokka täällä hei! Sain jo tossa muutama päivä sitten heittää suosiolla treenailuhaaveet roskikseen. Mä olen nyt päivä kerrallaan mennyt tällä viikolla ja joka päivä oon valmistautunut treenaamaan (yhtenä päivänä sainkin puolivillaisesti treenin suoritettua), mutta on se vaan todettava, ettei siitä tuu yhtikäs mitään. Oliverilla on kauhea, keuhkoja repivä yskä ja nousi sillä kuumekin tässä yksi ilta.  Sitten pamahti mullekin samainen limayskä, joten kaipa se on nyt sitten haudattava treenihaaveet suosiolla loppuviikoksikin ja ottaa rauhallisesti. Mielummin mä vietän yhden "rötväily"viikon, kuin teen tuhoon tuomittuja "räkä lentää ja keuhkot huutaa"-treenejä ja kärsin sitten pahimmassa tapauksessa seuraavat viikot jälkitaudeista.

Mutta sitten vähän mukavampiin juttuihin! Me ollaan kuun lopussa lähdössä isolla kaveriporukalla Tallinnan risteilylle ja ai että ollaanko vähän täpinöissämme! Kyseessä on siis ensimmäinen (!) kerta, kun minä ja Tomppa päästään yhdessä viihteelle ja mä olen enemmän kuin vaan innoissani siitä, että tää ensimmäinen kerta on vähän spesiaalimpi tapaus. Meitä lähtee 2 hytillistä, eli 12 henkeä. 5 naista ja 7 miestä. Mä en malttais millään odottaa! Oliver pääsee ensimmäistä kertaa yksin yökylään mummulaan (ja onkin meidän perheestä sitten ensimmäinen yökyläläinen uudessa mummulassa Askolassa) ja koska siis hoitopaikkakin on jo hyvissä ajoin järjestetty, niin ei voi muuta kuin hyvillä mielin odotella tulevaa reissua. Ja tässä on vielä hyvin aikaa suunnitella vaatteet ym valmiiksi ;)

Meillä onkin jo ennen laivamatkaa kaikkina viikonloppuina jotain äksöniä. On Tompan futisjuttuja, kirpparia, synttäreitä (tosin saapi nähdä saadaanko minä ja Olle sanoa synttärikakulle heipat, kun on tällainen olotila kummallakin) ja vähän sitäsuntätä muuta. Ei siis ainakaan tekemisen puutteesta jouduta kärsimään.

Nyt mä jään jännäilemään, josko mun tilaama mekko laivalle saapuisi vielä tämän päivän aikana ;P


2 kommenttia:

  1. Onkin jo korkea aika teidän lähteä kaksistaan rentoutumaan...koskas se lapsi pääsee mummulaan lellittäväks jos vanhemmat ei tajuu lähteä kaksistaan mihinkään! :D tellu

    VastaaPoista