keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

kuvia viime päiviltä




Meille kotiutui taas kerran yksi Fitnesstukun paketti :) Mulle suklaan makuista proteiinijauhetta, sekä toi paljon puhuttu Bcaa-jauhepurnukka ja toi jäätävän kokoinen pussukka on Tompan palkkaria. On muuten ihan järkyttävän pahaa toi Bcaa :/ tänään ekaa kertaa kokeilin. Se ei liukene ollenkaan nesteeseen, vaan jää kellumaan siihen pinnalle ja tosiaan maistuu ihan sanoin kuvaamattoman pahalle! Se glutamiinijauhekin on herkkua ton rinnalla. Nyt sitten vain kahlaamaan Pakkotoistoa läpi vinkkien toivossa että miten tota sais vedettyä kurkusta alas yökkäämättä. Ei kyllä tosiaan ainakaan innosta aamuaerobisen tekoon toi....

Bongasin Baniinan blogista kaakaokaurakeksien reseptin ja jauhopeukalo villiintyi niin paljon, että pakkohan mun oli leipoa niitä pojille välipalaherkuksi. Tykkäsivät :) Mulla on vähän yhtä sun toista reseptiä hihassa viikonloppua varten. Tompalla on sählyjuttuja ja jatkoja tiedossa lauantaina, joten muutama tyttökaveri on tulossa tänne meille leffailtailemaan. Nyyttärimeiningillä mennään ja mä ajattelin koittaa saada aikaiseksi jotain astetta terveellisempää leivonnaista. Seuraavana viikonloppunahan meillä on se kaveriporukan laivareissu ja mä tiedän jo valmiiksi, että buffassa tulee lähtemään meininki NIIN lapasesta. Vois siis suosiolla pitää nyt vähän kevyemmän viikonlopun. Viimeiset kaksi lauantaitahan on näyttänyt nimittäin tältä: :D

Tehtiin myös lettuja ja suklaakeksejä viikonloppuna, mutta niistä en edes kerinnyt ottaa kuvaa :D muutama suklaakeksi kyllä kummittelis vielä tuolla kaapissa mutta mä pysyn lujana! Mulla on myöskin joku ihme jäätelövillitys nyt menossa. Mä en ole yleensä mikään kovinkaan intohimoinen jäätelönsyöjä, mutta nyt sitä menis litratolkulla :O onneks rahkasta ja kalorittomasta suklaakastikkeesta saa vähän jotain helpotusta..

Meillä tosiaan on tän viikon ajan kirpparipöytä tuolla kaupungin toisella puolella. Mun mielestä on ihanaa kun saa luvan kanssa joka päivä käydä bongailemassa löytöjä :D joo pitäs kyllä säästää sitä laivamatkaa varten..Viime kerralla bongasin muutaman urheilulehden parilla eurolla.





Eipä siis sen kummempia. Treenit kulkee hyvin nyt kun sain fiksattua taas ohjelmaa paremmaksi :) vielä viikko niin pästään laivalle! Jihuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti