keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Testissä

Tuossa kaupassa käydessä mukaan tarttui vähän jotain ylimääräistäkin



Kuten olen joskus täälläkin kertonut, niin mun ruokavalio oli ennen raskautta melkoisen kaavoihin kangistunutta. Vasta raskausaikana aloin ihan vain huvikseni ostelemaan kaupasta uutuustuotteita silloin tällöin kokeiluun ja muutenkin hiukan laajensin makumaailmaani. No, nämä kokeilut ovat jatkuneet raskauden jälkeenkin, eli vieläkin välillä tutkailen kaupassa sellaisia hyllyjä, jotka aikaisemmin kiersin vilkaisematta.

Tällä kertaa mukaan tarttui Dietmix-proteiinipatukka. Tuota Dietmix-juomajauhetta käytän palautukseen treenin jälkeen, mutta proteiinipatukat on mulle aika tuntematonta aluetta. Joskus olen pikkuveljen protskupatukasta maistanut palasen ja oli kyllä aika pahanmakuista.

Tää tuttavuus yllätti ihan positiivisesti. Tässä ei ollut samanlaista proteiinipatukalle ominaista jauhoista makua (paitsi vähän) ja koostumuskin oli ihan mukava. Toi vähän mieleen Milky way-suklaan, siis koostumukseltaan. En nyt välttämättä ihan yhtenään näitä popsisi, mutta ainakin makeannälkään tämä tepsii loistavasti. Patukan koko tosin saisi olla jopa vielä pienempi. Vaikka patukka onkin niin sanotusti välipalaksi tarkoitettu, niin mun mahaa se ei ainakaan yksinään täytä tarpeeksi.

Saattaisin jopa ostaa uudemmankin kerran :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti