sunnuntai 26. helmikuuta 2012

herkuttelua ja hölpötystä

Viikonloppuun ei nyt tällä kertaa(kaan) mahtunut mitään ihmeellisyyksia, vaan ihan peruschillausta kotona ja porukoilla.  Mun veli tosin oli meillä pitkästä aikaa yökyläilemässä talvilomansa kunniaksi. Veikka tuli jo torstaina ja oli kyllä mukavaa kun oli perjantaipäivän joku täällä seurana.



La-su yöksi  suunnattiin mun porukoille laatuaikaa viettämään. Tosin mä jäin matkan varrella huhkimaan salille ja Tomppa haki mut sit jälkikäteen. Tuli saunottua sopivasti ja herkuteltua taas hiukan liiaksi asti mokkapaloilla, letuilla ja ties millä. Ei vaan voi mitään et oon tällanen possu :)


Meillä (no okei mulla) ois ihan hirveesti kaikkee hankittavaa. Pitäis saada uusia vaatteita ihan koko perheelle, mulle treenikassi ja -vaatteita, sisustusjuttuja, maalaustarvikkeet Oliverin huonetta varten ja vaikka mitä. Ja koko ajan keksin vielä lisää mitä pitäs saada :D. Ihan ensiksi kuitenkin hankitaan Oliverille niitä uusia isompia yökkäreitä.

Tosiaan, vaikka tolla Ollen huoneella ei mikään kiire vielä ole, niin olisi ihan mukava saada se valmiiksi nopeasti. Mua jotenkin hirveesti häiritsee se sen keskeneräisyys. Ei ollenkaan huvita edes imuroida siellä kun se toimii tällä hetkellä vain tavaroiden säilytyspaikkana. Maalit vain sattuu olemaan niin kalliita, että on jäänyt projekti toistaiseksi taka-alalle. Ja toisaalta taas kun ei pidä hirveää kiirettä niin kerkiää paneutumaan kunnolla tulevaan sisustukseen :)

Tätä juttua ei nyt oikein irtoa niin siirryn suosiolla tuonne kuntoilublogin puolelle :D

2 kommenttia: