maanantai 3. lokakuuta 2011

pikku-O:n ristiäiset

Siskon ihana pikkumies sai siis eilen 2.10.2011 nimekseen Joel Mikael <3

 Tarjottavat oli sitä luokkaa että tuli vedettyä ihan yli äyräiden. Viime yö sitä sitten kärvisteltiin mahakivuissa.




rankka päivä takana

Tänään olisi luvassa kämpän puunausta oman viitsimisen mukaan. Harmittaa kun taas sataa, olis ollu kiva lähteä poitsun kanssa vaunulenkille. Olen yrittänyt alkaa pikkuhiljaa taas liikkumaan enemmän. Crosstraineria kokeilin myös tässä yhtenä päivänä. Kovasti haluisin jo takas entisiin mittoihin, varsinkin kun matkaa niihin ei hirveästi edes ole. Pitää vaan yrittää ottaa maks rauhallisesti ettei tuo maidontuotanto häiriinny. Painoon oon tällä hetkellä ihan tyytyväinen mutta tää lössömaha sais jo kadota :D


4 kommenttia:

  1. ehkä mun pitäis pistää blogiin linkki tänne, kun säkin ehdit kirjottaa mun juttuja enemmän kun mä ite :D

    VastaaPoista
  2. vois olla ihan hyvä juttu :D toivottavasti ei haitannu

    VastaaPoista
  3. tää sun blogi on kyllä ihan tajuttoma ihana :) tykkään myös sun tyylistäs kamalasti! jatka samaan malliin ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. kiitos kovasti <3 tykkään myös tosi paljon sun blogista ja meinaan pysyä vakkarilukijana :)

    VastaaPoista