torstai 13. lokakuuta 2011

25 asiaa minusta

kiitos Iitulille haasteesta! :)

Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän

1. Mulla on koko elämäni ajan ollut lemmikkejä
2. Mulla on todella huono kielipää
3. Tykkäsin ennen raskautta katsoa paljon kauhuleffoja, mutta raskauden myötä olen tullut paljon herkemmäksi, mistä syystä kyseisen genren leffat ovat jääneet hyllyyn pölyttymään
4. Olen aika kriittinen itseni suhteen
5. Olen huono pitämään kavereihini yhteyttä ja inhoan sitä asiaa itsessäni koska kaverit ovat mulle tärkeitä
6. Olen surkea sisustaja
7. Mulla on ollut jo parin vuoden ajan sääntö että vain viikonloppusin herkkuja (pe-su), mikä tarkoittaa sitä että syön viikossa 4 päivää terveellisesti ja 3 päivää epäterveellisesti, AH mitä itsensä huijaamista :D
8. Otan aina kuvia kun istutaan iltaa kavereiden kanssa ja jälkikäteen ottaa päähän kun koskaan kamerasta ei löydy kuvia musta itsestä :D.
9. Jos siellä illanistujaisissa oon läntässy kameran jonkun toisen käteen, niin se on silti täynnä kuvia kaikista muista paitsi musta, yleensä siellä on joku 20 kuvaa yhdestä ja samasta henkilöstä.
10.Oon sitä mieltä että näitä kohtia on ihan liikaa :D
11. Tilaan aina samanlaisen pitsan
12. Tällä kaupunginosalla on todella huono maine, mutta mun mielestä täällä on ihan kiva asua
13. Siivousinnon yllättäessä saatan laittaa koko kämpän ylösalasin kun rupean järjestelemään tavaroita uusiin paikkoihin. Lopputulos on aina se, että keskenkaiken kyllästyn ja vaan tungen tavarat jonnekin.
14. Kun raskaus päättyi, vedin ensimmäisenä viikonloppuna varmaan kilon lakua napaani.
15. yöimetykset ei ole ollenkaan niin rankkoja kuin mihin olin valmistautunut.
16. Olen seurustellut vakavasti "vain" 2 kertaa.
17. Mulle tuli yllätyksenä, miten helppoa tää vauva-arki on, ainakin vielä :D
18. Haluaisin eettisistä syistä olla kasvissyöjä ja olinkin jonkin aikaa, mutta raskausaikana siirryin takaisin sekaruokaan ja tässä luultavasti tulen pysymäänkin.
19. Meikkaan joka päivä ainakin jonkin verran.
20. Mulla on lähes aina kynsilakkaa
21. En ole koskaan ollut missään lämpimässä maassa
22. Mua harmittaa kun en muista/jaksa kirjoitella blogia useemmin
23. Syön aina aamupalan tietokoneen edessä
24. Meillä ei ole vieläkään tuoleja keittiönpöytään :D 
25. En olisi voinut kuvitellakaan että näin nuorena olisin saanut kaiken mitä olen halunnutkin <3


Mä vähän luulen et melkein kaikki mun lukemista bloggaajista on jo tehnyt tän haasteen niin en haasta nyt ketään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti