perjantai 14. joulukuuta 2012

tuoksuja


Tätä kyseistä hajuvettä haistettuani Kosmon mukana tulleesta ilmaisnäytteessä mua vielä enemmän harmittaa, kun juuri silloin muutamia viikkoja sitten pyysin miestä ostamaan jonkun oma valitsemansa hajuveden laivalla käydessään :/ Hajuvedet kun on niin perhanan tyyriitä, niin ei viitsisi näin lyhyellä aikavälillä niitä montaa ostella. Oli hän kuulemma tätäkin siellä katsellut, mutta oli kuitenkin päätynyt yhteen toiseen, minkä tuoksu olikin todella lähellä jo omistamaani hajuveden tuoksua. Nyt pitäisi vaan koittaa malttaa ja odotella sopivampaa rahatilannetta....

Mä olen aina ollut aika huono tuoksuttelija, lähinnä johtuen työpaikkojeni hajuvesirajoituksista. Raskausaikana vältin tarkoituksella hajuvesien käyttöä, ja Oliverin syntymän jälkeenkin tuoksujen käyttö on rajoittunut lähinnä bileiltoihin. Nyt olen kuitenkin taas innostunut hajuvesistä ihan uudella lailla ja hajuvettä tuleekin suihkutettua joka päivä.

Mun oma hajuvesiarsenaali on hyvin pieni. Mulla on käytössä vain kolme hajuvettä. Kaapista löytyy muutamia muitakin tuoksuja, mutta ne alkaa olemaan jo roskiskunnossa. Mulla ylipäänsä on aika vähän kokemusta eri tuoksuista, enkä näin ollen ole vielä löytänyt sitä niin sanottua omaa tuoksua.



 käytössä olevat

käytöstä aikoja sitten poistetut


Kertokaas omat suosikkituoksunne :)

14 kommenttia:

  1. Mulla on vaan yksi hajuvesi ja oon käyttänyt sitä tyyliin vuosia, joku Yves Rocherin tms. hajuvesi :D Haluisin kovasti sen Christina Aguileran ekan hajuveden! Muistan ku haistoin sitä kaupassa yks kerta niin kuolasin sillon jo sitä siellä :) Harmi vaan tosiaan et ne maksaa aika paljon :S Mut on ne kyllä riittosiakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä totta, että ei sellanen pullo ihan äkkiä tyhjene :) pitäs vaan raaskia maksaa se n. 50 e ja ajatella sitä pitkänä sijoituksena :D

      Poista
  2. Mulla on hitti tuoksuna Christina Aguilera-hajuvesi joka on ollut tosi riittoisa. Hintaa en tiedä koska sain sen työkaverilta ylläri lahjaksi :) Mutta tykkään tuoksusta ihan sikana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytätkö ihan arkikäytössä? :)

      Poista
    2. Käytän joo! Tuoksuja minulla on neljä joista käytän kahta ja muita en raaski heittää pois. En ole oikein koskaan ollut innokas hajuveden ostaja taikka niiden tuoksuttelija. Jos mieleisen löydän taikka saan lahjaksi ihanan tuoksun niin sitä myös käytän - niin arkena kuin harvoina juhlapäivinä. Arkenakin muistan harmillisen harvoin suihkauttaa ! :)

      Poista
  3. mulla on erikseen arki- ja juhlatuoksut. :) nyt on käytössä victor&rolfin flowerbomb, miss dior cherie, d&g 3 l'impératrice, christina aguilera by night, ralph by ralph lauren (se sininen) ja issey miyaken l'eau d'issey.

    himoitsen kans tota loverdosea <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no noinhan se just pitäs olla. Mun kategoriat on Escada: kesätuoksu, Hugo Boss: arkituoksu (vaikka toikin on enempi kesätuoksu) ja toi kolmas mikälie on sit se biletuoksu :D VÄHÄN tarttis siis täydennystä

      Poista
  4. Mä haluaisin käydä kaupassa tuoksuttelemassa lady gagan hajuvettä! Arki vois olla astetta glamourimpi :)

    VastaaPoista
  5. Mulla on toi Escadan tuoksu myös! Itse asiassa tänään aamulla sitä ruiskasin todella pitkästä aikaa. Mulla on sikana tuoksuja, siinä oliskin hyvä aihe omaan blogiinkin. : Mä oon hajuvesihullu. Lisääkin vois hamstrata, mut ei niitä ehdi käyttämään ennen kun ne pilaantuu lopulta. Siis jos liikaa on. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teeppä postaus, niin pääsen kurkisteleen sun valikoimaas! No joo eihän noi kai hirveen pitkään säily...eikös hajuvesiä pitäis oikeesti säilyttää jääkaapissa?

      Poista
    2. Joo, kun sais aikaseks sen. :D Jääkaapista en tiedä, mut valolta suojattuna kai ois paras...ja ei liian kuuma lämpötila. Mulla on osa wc:n peililkaapissa ja osa kampauspöydällä vaan..

      Poista
  6. mun lemppari on toi escadan mikä sulla on kans.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä ihana! :) Tosin itse en tykkää ollenkaan käyttää sitä näin talvella, kun se tuoksuu niin kesän muistoilta

      Poista