torstai 9. helmikuuta 2012

Tää ei oo mun päivä

Otsikko kuvaa hyvin mun tämän päivän fiiliksiä. Tomppa latas mulle tossa muutama päivä sitten Gimp:n jotta saisin vihdoin ja viimein tehtyä tänne kunnon bannerin. Kovasti olen myös toivonut voivani tehdä esim sisustuskuvakollaaseja, mitkä tähän mennessä on ollut ihan mahdottomia tehdä kun käytössä on ollut vain Paint. No enhän mä sitä kuollaksenikaan osaa käyttää :D tänäänkin oisin voinu ihan hyvin treenata sen ajan mitä mulla meni sen perhanan ohjelman kanssa säätäessä. Tomppa sitten lupas väsätä mulle sen bannerinkin, kun ei jaksa kattella tätä mun tietokoneen kanssa riehumista ja rekkamieskiroilua, kuulemma liian epänaisellista :D

Oliverikin on ollut tänään levottomampi, eikä ole oikein suostunut nukkumaan. On varmaan mun turhautuminen itseeni tarttunut poikaankin :( nyt tää äippä rauhottuu ja antaa suosiolla viisaampien tehdä noi dataushommat!

Väsäsin eilen poitsulle maissisosetta valmiiksi pakkaseen odottelemaan. Tällä hetkellä ollaan maisteltu tosiaan vasta perunaa, porkkanaa, bataattia, kesäkurpitsaa, luumua ja mangoa. Lauantaina olisi tarkoitus suunnata Epooseen sosetalkoisiin. Meillä ainakin porkkanavarasto tarvitsee täydennystä. Tarkoituksena olisi hilpaista salille ennen noita talkoita. Saapi nähdä tuleeko tsempattua nyt paremmin vai huonommin kun ei ole kaveria mukana :P

11 kommenttia:

  1. Ootko kokeillu ilmaista ohjelmaa Picasa 3? Sil on ainakin helppo tehä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisin pyytäny Tomppaa seuraavaks lataamaan sen mut sit se alkoki väsäämään jo ton gimp:n kanssa :) mul on joskus ollu picasa ja se oli kyl ihan kätevä

      Poista
  2. Mäkin tarvisin jonkun joka tekis munki puolesta jotain :D haha. Oliver on kasvanu ihan hirveesti viime näkemästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, se on aika kätevää kun kotona asuu tommonen monitoimimies :) Oliver kasvaa ihan hirveetä vauhtia omastakin mielestä!

      Poista
  3. mäki oon tehny kaikki bannerit sun muut vaan paintilla, koska kun mä kans latasin gimpin niin en osaa tehä sillä edes viivaa! :D en tajua siitä mitään... joten tyydyn paintiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu etten pärjäis ittekseni ees paintin kanssa :D löysin netistä kyl jonkun pikaoppaan kuvakollaasin tekoon gimpillä ja sen avulla sain kaks kuvaa liitettyy vahingossa yhteen mut ei siitä sit lopulta tullu yhtää mitää

      Poista
  4. Vautsi, oot niin kaunis ja upee tukka! :) Ja Oliver on sellanen söpöliini! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitos kiitos ^^ justiinsa kyl kirosin tätä tukkaa kun on nii huonossa kunnossa ja lyhkänen nykyään :D mut Olle on kyllä söpöin <3

      Poista
  5. heh. :) mut ainakin näissä kuvissa näyttää kiiltävältä ja hyvä väri. :) sain vähän innostusta noista ottaa itestäni jtn uusia kuvia...ongelma vaan on että syömäkausi ollut pidemmän aikaa päällä ja lähestulkoon ilman urheilua..mut kyllä kai tästä suosta noustaan taas jossain vaiheessa :P niin ja pitkäkin toi sun tukka on....ainaki pitempi ku mun...mä kasvattelen tätä kyllä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä se kuntoiluinspis vielä tulee :) munkin on nyt jostai syystä pitäny tsempata itteeni enemmän kun yleensä kun on vähä tökkiny toi kuntoilu

      Poista
    2. kyllä joo.. :) ku miettii miten paljon aiemmin urheili...:P

      Poista