maanantai 13. helmikuuta 2012

jumppailua

Maanantai
  • Crosstrainer 20 min
  • vatsatreeni
  • selkätreeni
  • 4 km:n vaunulenkki (ilman koiria)

Tiistai
  • Crosstrainer 20 min
  • vatsat
  • selät
  • 4 km:n vaunulenkki (ilman koiria)
Keskiviikko
  • crosstrainer 10+10 min (välissä noin vartin tauko kun piti nukuttaa poitsu)
  • selät ja vatsat
Torstai
  • Crosstrainer 20 min
  • selät ja vatsat
    Lauantai
    • salitreeni: 
    -lämmittely 16 min
    - ylävartalo
    -reidet ja peppu
    - loppuverryttely stepperillä 10 min

    Nää maanantaipostaukset rupeaa jo olemaan aika kaavamaisia ja uskonkin ettei hirveän montaa kiinnosta lukea tätä, mutta tästä mä saan mukavaa lisäpotkua tekemiseen. Voisin kuvitella että tän vaikutus on aikalailla sama kuin ruokapäiväkirjalla on syömisiin. Tottakai sitä panostaa syömisiin enemmän jos joka ikinen suupala on merkattava muistiin :) mä siis jaksan tän osalta kuntoilla paremmin, koska kaikki kuntoilusuoritukset tulee näkymään täällä.

    Olen yrittänyt panostaa enemmän oikeaoppiseen selkätreeniin, sekä muutenkin kiinnittänyt enemmän huomiota puhtaisiin suorituksiin vatsalihasliikkeitä tehdessä. Kotona kun on ihan liian helppo lintsata jos joku liike tuntuu liian rankalta. Painona mulla on tällä hetkellä 8 kilon käsipaino. Tuo salitreeni piristää kummasti, kun vaihtoehtoja treeniin on niin paljon. Kotona mulla on aikaa treenata vain tunti, niin ohjelman täytyy olla hyvin suunniteltu


    Ei mulla muuta tällä kertaa :) aika vähän kortilla niin tuli vähän sekava sepostus. Palailen taas paremmalla ajalla!

    2 kommenttia:

    1. en tiiä millasilla liikkeillä sä treenaat vatsoja, mutta jos mulla on "rajoitettu aika" treenata (yleensä arkipäivisin), niin treenailen tän mukaan: http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474. ei kestä ku sen 8min ja on silti tosi tehokas, eikä tarvii painojakaan kaivaa esille. :D

      ite oon ladannu ton sovelluksena iphoneen niin ei tarvii ees konetta avata!

      VastaaPoista
      Vastaukset
      1. hahah aika hauska video :D täytyyki tsekata kun noit näytti olevan enemmänki. Repeilin tolle musalle :D tost sai kyl hyviä vinkkejä

        Poista