keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Mun pukeutuminen

Vaikka aika onkin välillä tiukilla, niin olen yrittänyt pitää kiinni mun normaaleista kauneudenhoitorutiineista + valikoida päälle välillä muutakin kuin vaan kotihousuja ja ensimmäistä paitaa mikä kaapista löytyy. Se piristää kuitenkin omaa mieltä kun vähän laittautuu, vaikka ei olisikaan tarkoitus lähteä kotoa mihinkään.

Tosin ilmat alkaa ulkona olemaan sen verran kylmiä, että se pitää ottaa jo pukeutumisessa huomioon ja farkkuihin en vieläkään mahdu :D Tykkään käyttää paljon legginsejä sekä kesät että talvet, ja talvella täytyy vuorautua muuten hyvin että ne on sitten vain jalat jotka palelee. Tosin onneksi tänä tulevana talvena saa ulkoilla oman tarpeen ja halun mukaan, kun en töissä ole. Vaunulenkille kun lähden, niin heitän ne kotihousut leggareiden päälle niin kyllä tarkenee :D legginsien päällä käytän paljon minihameita ja minishortseja, tai sitten pitkää neuletta tai toppia.

oisko ollu viime syksy

Pukeutumisessa tykkään käyttää oikeastaan kaikkia muita värejä paitsi vihreää ja keltaista. Kesällä mulla oli päällä paljon turkoosia ja pinkkiä ja muitakin kirkkaita värejä. Nyt syksyn tullen olen pitänyt päällä paljon ruskean sävyjä ja mustaa. Syksysin ja talvisin mulla on myös jalassa lähes koko ajan karvaiset säärystimet ja "pörrösukat".

Silloin kun mun maha oli vielä kiinteä ja pieni ( :D) niin käytin myös paljon leveitä vöitä vyötäröllä. Nyt saa vielä jonkin aikaa odotella että saan sen elementin takaisin mun pukeutumiseen :D Pukeutuminen rajoittuu myös tällä hetkellä niiltä osin, että pystyy käyttämään vaan sellasia vaatteita, mitkä on helppo pestä ja imetys onnistuu.


Viime talvelta.


eilisen asua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti