keskiviikko 16. marraskuuta 2011

ai mikä kuntoilu?

Eilen illalla vaaka näytti 52,6 kg. Vaikka toi paino nyt vähän heittelee niin olen tosi tyytyväinen siihen miten se on pudonnut :) varsinkin kun ottaa huomioon että mun ruokavalio on ihan retuperällä (tiedän, pitäs yrittää tsempata kun kerran imetän) eikä toi mun kuntoiluprojektikaan oo ihan ollut sitä mitä piti :D Crosstrainer on saanu levätä ihan rauhassa tossa sohvan vieressä.
Ihan kohtuullisen pitkiä ja reippaita vaunulenkkejä olen kyllä jaksanut käydä, mutta jos vähänkin väsyttää niin oikasen kyllä lyhyemmän reitin kautta. Olen kyllä antanut itselleni luvan vielä  imetyksen ajan löysäillä ja aloitan sen jälkeen vasta tarmokkaammin ton kuntoilun, tietysti oman jaksamisen ja ajan mukaan.

Jalat ja peppu saa aina iltasin vähän treeniä, kun poikaa hyssytellessä vähän jumppailee samalla, esim kyykkäämällä ja rytmikkäästi jalkoja nostelemalla :D ihan hauskaa puuhaa.

4 kommenttia:

  1. Mä olen kans tyytynyt pelkkään vaunukävelyyn. Joka ilta on pitänyt aloittaa reisi ja peppu treenit, mutta ei ikinä muka ole aikaa siihen :D

    VastaaPoista
  2. jep! Kovasti mäkin sitä uhosin sillon raskausaikana et kuinka sit alan ihan tosissani heti jumppailla kun vauva on syntyny :D mut toisaalta onhan vauva maailman paras ja ihanin tekosyy kaikkeen :)

    VastaaPoista
  3. mä tein kans hyssytellessä kyykkyjä yks ilta. :) tuntu heti rankemmilta ku oli tämmöne neljän kilon paino lisänä :D

    VastaaPoista
  4. joo kyllä se hyvää lisävastusta tuo :D meidän poitsu vähän päälle 6 kiloo :P

    VastaaPoista