torstai 13. kesäkuuta 2013

Tuleva parturikampaaja täällä hei!

Tänään ne valintatulokset sitten julkaistiin. Muutaman tunnin kerkesin aamulla jännitellä, vaikka olinkin varautunut siihen, ettei niitä vielä tänään julkaistaisi. No ei tarvinnut kuitenkaan kauaa jännäillä kun ne olikin jo julkaistu ja siellähän mun nimi sitten komeili. Fiilikset oli aika hassut. Samaan aikaan innostuneet, vähän ehkä jopa kauhistuneet ja ihan pikkasen myös pettyneet, koska olisin toivonut hiukan enemmän pääseväni kauneuspuolelle. Lisäksi kaikki, joihin valintakokeissa tutustuin, olivat päässeet kauneuspuolelle. Tyytyväinen olen joka tapauksessa. Ihan kummallinen olo, jotenkin leijuva ja jännittynyt :D Mun ei pitänyt tänään treenata, mutta tuli tossa pieni jalkatreeni vedettyä tän flow:n voimin. Vielä kun tulisi päätös Oliverin hoitopaikasta, niin lohkahtaisivat viimeisetkin palaset paikalleen. Porvoossa on nyt sellainen tilanne, että osa päiväkodeista on homaongelman takia suljettuina, joten valinnanvaraa hoitopaikan suhteen ei juuri ollut, ja jouduttin tyytymään siihen ainoaan vaihtoehtoon, joka tässä lähellä on. Päätöstä ei kuitenkaan ole vielä tullut....sitä siis odotellessa.

Mun fiilikset opiskelun suhteen on nyt aika erilaiset kuin mitä silloin, kun lähdin opiskelemaan peruskoulupohjalta. Intoa ja halua oppia on ihan erilailla ja koska multa löytyy pohjalta jo yksi ammatti, niin mun ei tällä kertaa ole mikään pakko opiskella, vaan mä lähden opintielle ihan silkasta omasta halustani :) Yksi tunnetila on kuitenkin täysin sama, kuin mitä joka ikinen vuosi ennen seuraavan lukuvuoden alkua. Nimittäin into hamstrata kaikkia ihania koulutarvikkeita! Siis voi sitä innostuksen määrää, kun aina ennen koulun alkua pääsi Tiimariin uusimaan kynät, kumit, penaalit ym.! :D ei sillä etteikö niitä löytyisi jo valmiina kotoa, mut mun on vaan pakko saada uudet :D

Ei mulla sen tähdellisempää tällä kertaa. Tässä vähän vielä päivän rentoiluasua, mikä tosin vaihtuu kohta hiukan peittävämpään vaatetukseen, kun suunnataan Ollen ja pyörän kanssa pihalle ja puistoon leikkimään :) toivottavasti ei saada vettä niskaamme...





2 kommenttia:

  1. Ihana kuulla, että sait opiskelupaikan! :) mä voin olla sit sun koekaniini..heh.. Tosi hyviä uusia kuvia! :)

    VastaaPoista