maanantai 10. kesäkuuta 2013

helou helou

Koitan tehdä taas pientä paluuta tänne. Olen kovasti pohdiskellut tätä blogin kirjoittamista ja lopulta sitten totesin, ettei mun aika millään riitä tämän kirjoittamiseen, eikä se tosiaan riittänytkään silloin, kun oman poikani lisäksi hoidin siskoni poikaa. Nyt "kesälomalla" mulla on ainakin näin aamuisin aikaa hiukan kirjoitella ja kyllä mulla on tätä vähän ikävä ollutkin. Kaiken lisäksi ehkä mun arvoasteikolla se tärkein syy, miksi haluan kirjoittaa taas on se, että tulee paljon herkemmin otettua kuvia eri tilanteista :D

Mä aion siivoilla aika rankalla kädellä tän blogin sisältöä, esimerkiksi noi kaiken maailman ylimääräiset "fitness"hömpötykset saa painua täältä pois ja muutenkin rajaan sisältöä jonkin verran.

No sitten niihin kuulumisiin. Eipä tässä mitään kovin kummosia ole tapahtunut tauon aikana. Arkea ja juhlaa sopivassa suhteessa. Kerkesin mä tosin hakea opiskelemaankin tossa yhteishaussa. Nyt odotellaan tuloksia, joiden pitäisikin tässä parin päivän aikana tulla julki. Nyt nautiskellaan kesälomasta ja kiireettömyydestä <3
Palaillaan!






5 kommenttia:

  1. Mihinkäs hait opiskelemaan ja mitä? =)

    VastaaPoista
  2. Jee :D oot tullut takas :D (iha kun en kuulis sun kuulumisia muutenku tätä kautta :P)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha :D nii mut eihän sul ollu muita ku blogiystäviä ;D

      Poista